سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

مشعل نفت در میان بهداشت و درمانی های آغاجاری

تیم خبری مجله مشعل وابسته به روابط عمومی وزارت نفت از درمانگاه عملیاتی مرکز تزریق گاز آغاجاری بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم خبری مجله مشعل وابسته به روابط عمومی  وزارت نفت از درمانگاه عملیاتی شهدای مدافع حرم مرکز تزریق گاز آغاجاری بازدید و ضمن آشنایی با شرایط جغرافیایی منطقه و موقعیت استراتژیک این کارخانه ، در جریان امکانات و تجهیزات بهداشتی - درمانی آن قرار گرفتند. 

این تیم که به دعوت روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت و با هماهنگی روابط عمومی و حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به این منطقه سفر کرده است در اولین گام به میان کارکنان و مراجعین درمانگاه عملیاتی مرکز تزریق گاز آغاجاری رفته و با آنها به گفتگو پرداختند. 

سمیه راهپیما سرپرست تیم خبری مشعل هدف از این بازدید را انعکاس فعالیت های درمانی ، آشنایی با فرایندهای در حال اجرا و مشکلات احتمالی کارکنان شاغل در این منطقه توصیف کرد.

در این بازدید دکتر حامد پوررحیم سرپرست درمانگاه ضمن تشریح امکانات و تجهیزات درمانگاه ، نحوه سرویس دهی و میزان آمادگی این مرکز درمانی را در برابر حوادث  احتمالی مطلوب  توصیف کرد.

مرکز تزریق گاز آغاجاری واقع در 20 کیلومتری شمال شرق امیدیه بزرگترین مرکز تزریق گاز خاورمیانه می باشد که حدود 12 سال پیش به بهره‌برداری رسید. 

خبر
خبر
خبر
خبر

 

۷ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۰۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید