سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

خدمات دهی با کیفیت در سایه نیروی انسانی کارآمد

جلسه تعیین ساختار نیروی انسانی با هدف اصلاح سمت های سازمانی برای دست یابی به نتایج مطلوب بازدهی در منطقه آغاجاری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه تعیین ساختار نیروی انسانی با هدف اصلاح سمت های سازمانی برای دست یابی به نتایج مطلوب بازدهی و تعیین جایگاه های مورد نیاز جهت استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی مورد نیاز در منطقه آغاجاری برگزار شد.

ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی به تشریح استراتژی ها ، اهداف و برنامه های کلان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پرداخت و گفت: مهم ترین سرمایه سازمان نیروی انسانی توانمند و کارآمد می باشد و بر همین اساس تلاش می شود تا کارکنان همزمان با پیشرفت تکنولوژی به علم و اطلاعات روز مجهز شوند.

عبدالرضا شریفات اصلاح ساختار سمت های سازمانی را یک ضرورت دانست و تاکید نمود: سطح تحصیلات و سطح توقعات مردم تغییر کرده است و ما به عنوان یک سازمان خدمت دهنده ، بایستی ساختار کاری را بر اساس نیاز سازمان اصلاح و به روز نماییم

وی برنامه توسعه فردی کارکنان (PDP) را بهترین راه حل برای توانمندسازی نیروی انسانی توصیف کرد و اظهار داشت: در برنامه توسعه فردی ، کارمند نیاز آموزشی خود را در حیطه کاری به مسئول مربوطه منتقل و در نهایت از طریق واحد آموزش ، نیاز آموزشی برآورده می شود و کارمند به سطح توانمندی بالاتری ارتقا می یابد.

مدیر منابع انسانی منطقه آغاجاری بر اولویت نیروهای درمانی در تخصیص سمت های سازمانی تاکید کرد و دلیل آن را کفایت پاسخگویی مطلوب به نیاز درمانی مردم منطقه خصوصا خانواده بزرگ صنعت نفت دانست.

اولویت تخصیص نیرو به مناطق عملیاتی ، پیشنهاد حذف  سمت های غیر ضرور و ایجاد ساختاری متناسب با نیاز سازمان در راستای پاسخگویی بهتر به ذینفعان و مراجعان از اهم موضوعات جلسه بود.

در ادامه ضمن بحث و بررسی نظرات اعضای جلسه ، مقرر گردید نتیجه جلسه به صورت مکتوب به مدیریت منابع انسانی سازمان منعکس گردد.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید