سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۴

اخبار

سربلندی بهداشت و درمان آغاجاری در خدمت به زائرین اربعین حسینی

سردار سبزی والا مدیر اجرایی موکب شهید دستیاری امیدیه: بهداشت و درمان صنعت نفت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی همیشه یکی از سازمان های پیش قدم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مشاور فرماندار و مدیر اجرایی موکب شهید دستیاری شهرستان امیدیه مستقر در مرز شلمچه با حضور در بهداشت و درمان و دیدار با مدیریت این مرکز ، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت ارائه خدمات سلامت به زائرین اربعین حسینی ابراز کرد.

سردار سبزی والا به سابقه همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت با موکب شهرستان امیدیه اشاره کرد و گفت: از موقعی که موکب شهید دستیاری در مرز شلمچه تاسیس شد این بهداشت و درمان یکی از پایه های ثابت موکب بود و از این لحاظ جزو معدود موکب هایی بودیم که علاوه بر خدمات رفاهی ، خدمات سلامت و درمان نیز ارائه دادیم.

وی از مجموعه مدیریت و کارکنان این مرکز تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: قطعا اجر شما با خداوند متعال و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است ولی از آنجا که اعتقاد داریم تشکر از مخلوق قدردانی از خالق متعال است وظیفه خود دانستیم که به صورت حضوری خدمت مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان برسیم و مراتب رضایت و قدردانی فرماندار و مجموعه موکب شهید دستیاری را از شما ابراز داریم.

همچنین دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از عوامل اجرایی موکب شهید دستیاری گفت: خداوند متعال این فرصت را به شما داد که به زائرین حسینی خدمت رسانی کنید و این توفیق بزرگ از برکت شهادت امام حسین علیه السلام است. 

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از سردار سبزی والا و مجموعه فعالان موکب شهید دستیاری ، خدمت به زوار حسینی را افتخاری بی نظیر توصیف نموده و ابراز امیدواری کردند که این قدم کوچک بهداشت و درمان مورد رضایت خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام قرار گیرد.

وی به خدمات انجام شده برای  زائرین اربعین حسینی در بیمارستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت : بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری علاوه بر حضور فعال در مرز شلمچه، در همین منطقه نیز به کاروان های عبوری زائرین محترم خدمات سلامت ارائه نمود. 

خبر
خبر
خبر

۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید