سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰

اخبار

دیدار با خانواده معظم شهیدان باورصاد در منطقه آغاجاری

این برنامه فرهنگی به منظور تحکیم ارتباط با خانواده معظم شهدا و گرامیداشت راه و هدف آنها انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری شورای پایگاه مقاومت بسیج این مرکز با حضور در منزل شهیدان علی و اسمائیل باورصاد یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند .
در این دیدار سرگرد حفیظ الله تقی زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان امیدیه ، عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ، بهرام آقاجری فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر و بقیه اعضاء شورای بسیج بهداشت و درمان حضور داشتند.

رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منزل شهیدان باورصاد گفت :خانواده شهیدان باورصاد یک خانواده شناخته شده و صاحب نام در شهرستان امیدیه هستند و ما به وجود آنها در این منطقه افتخار می کنیم

عبدالرضا شریفات به خصوصیات اخلاقی این خانواده معظم اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده شهیدان باورصاد مثل هزاران خانواده شهید دیگر از حجب و حیای بالایی برخوردارند و ما که توفیق همکاری با یکی از اعضای محترم این خانواده را داریم هیچگاه ندیدیم که امتیازی بابت این منزلت والا طلب نماید.

سپس سرگرد تقی زاده فرمانده سپاه امیدیه ضمن ادای احترام به خانواده شهیدان باورصاد گفت: از اینکه در دوران مسئولیتم توفیق زیارت این خانواده عزیز را پیدا کردم بسیار خوشحالم و از خداوند قادر متعال مسئلت دارم که همیشه چشم مان به جمال خانواده های معظم شهدا روشن شود.

در این دیدار صمیمی جمشید باورصاد رئیس بهداشت کارکنان منطقه آغاجاری و برادر شهیدان باورصاد ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشحالی از حضور بسیجیان در منزل آنها به ذکر خاطراتی از زندگی این دو شهید بزرگوار پرداخت و گفت: برادران شهیدم به فاصله کمتر از 6 ماه در سال 1365 به شهادت رسیدند و پدرم و برادر بزرگترم نیز جانباز شدند.

وی خصوصیات اخلاقی شهیدان باورصاد را الگوی مناسبی برای جوانان دانست و با ذکر ویژگی های معنوی آنها اظهار داشت: شهید اسمائیل باورصاد در اکثر اوقات در جبهه بود و به درجه ای از معنویت رسیده بود که در آخرین باری که می خواست به جبهه برود از تمام فامیل و بستگان خداحافظی کرد و ضمن خداحافظی تاکید می کرد که من این دفعه حتما شهید می شوم و در این حرفم هیچ شکی ندارم و حقیقتا همینطور هم شد و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید