سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

پیگیری موزه درمان نفت در منطقه آغاجاری

چگونگی راه اندازی موزه نفت با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و بهداشت و درمان صنعت نفت از مهم ترین موضوعات جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری  ، مجید کیوانی کارشناس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در حوزه موزه و اسناد تاریخی به همراه مسعود زیدونی رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به منظور پیگیری مسائل موزه نفت در بهداشت و درمان منطقه آغاجاری حضور یافته و با مدیریت این مرکز به تبادل نظر پرداختند.


ابتدا رئیس روابط عمومی شرکت نفت آغاجاری هدف از این جلسه را پیگیری امور مربوط به راه اندازی موزه نفت در امیدیه ذکر کرد و گفت: با توجه به قدمت صنعت نفت در منطقه و وجود شاخصه های موزه، تصمیم داریم موزه نفت را در همین منطقه راه اندازی کنیم و هویت تاریخی صنعت نفت را با این اقدام ماندگار کنیم. 

مسعود زیدونی بهداشت و درمان صنعت نفت را یکی از مهم ترین ستون های این کار توصیف کرد و اظهار داشت: با راه اندازی موزه در این منطقه، هم نمایی از قدمت نفت را در منطقه به نمایش می گذاریم و هم به صنعت گردشگری منطقه کمک می کنیم. 

سپس رئیس بهداشت و درمان آغاجاری  ضمن خوشامدگویی به مهمانان ،  از دلسوزی و پیگیری آنها تشکر کرد و گفت: حفظ هویت تاریخ صنعت نفت باعث حفظ میراث گذشته این صنعت و ایجاد انگیزه در  کارکنان صنعت نفت می شود. 

دکتر ناصر مظفری موزه را حلقه اتصال گذشته به آینده ذکر کرد و اظهار داشت: موزه پل ارتباطی گذشته به نسل های آینده است و با محتویات آن می توان گذشته صنعت نفت را به نسل جدید نشان داد.

وی همچنین به سابقه تاسیس بیمارستان قدیم نفت پرداخت و افزود:حداقل 2 تا 3 نسل در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند و حفظ قسمتی از این ساختمان مقدمه ای برای تاسیس موزه در این منطقه خواهد بود.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن  تشکر از  پیگیری روابط عمومی های شرکت آغاجاری و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ایجاد موزه نفت در منطقه گفت: مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری هر نوع همکاری که منجر به نتیجه شود با کمال میل انجام می دهد و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی مدیران و مسئولان محترم شرکت نفت به نتیجه مطلوب برسیم. 

همچنین مجید کیوانی کارشناس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در حوزه موزه و اسناد تاریخی ، ضمن تشکر از مدیران و مسئولان شرکت نفت و بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت: با توجه به تجربه و شناختی که از علاقمندی دوستداران میراث فرهنگی شهرستان امیدیه دارم و با توجه به پتانسیل موجود در منطقه ، شرایط برای ایجاد یک موزه شایسته و پربار وجود دارد و فقط باید هماهنگی های درون سازمانی و به ویژه حمایت همه جانبه روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب و در نهایت اداره کل موزه و اسناد تاریخی وزارت نفت و حضور حداکثری مسئولین شهری بیشتر شود. 

کیوانی پیشنهاد داد تا شورای افتخاری انجمن دوستداران میراث فرهنگی و تاریخی صنعت نفت امیدیه شکل بگیرد و تاکید کرد: با توجه به علاقمندی که بین کارکنان و مردم این  منطقه وجود دارد و حضور جمع کثیری از بازنشستگان صنعت نفت، می توان از نیروهای داوطلب نیز کمک گرفت تاشاهد راه اندازی یک موزه صنعتی در این شهر راهبردی-اقتصادی باشیم.

در ادامه مقرر گردید پیگیری های لازم برای حصول نتیجه نهایی در اهواز و تهران دنبال شود. 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۲۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید