سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۴

اخبار

اخذ تسهیلات برای کارکنان در سایه تعامل با بانک تجارت

جلسه مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مدیریت بانک تجارت امیدیه برای تعامل و همکاری بیشتر و اخذ تسهیلات جهت کارکنان برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان بانک تجارت جهت ارائه خدمات بانکی بیشتر به کارکنان برگزار شد.
 
در این جلسه که عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، عبدالعباس شریفات رئیس امور مالی و دیگر کارشناسان مربوطه حضور داشتند ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بانک تجارت جهت همکاری با این مجموعه ، خواستار تعامل بیشتر در این زمینه شد و گفت : با توجه به اینکه حساب حقوقی کارکنان این بهداشت و درمان در بانک تجارت می باشد انتظار داریم که تسهیلات بیشتری به کارکنان تعلق گیرد.
 
دکتر ناصر مظفری خواستار ارائه تسهیلات به همه کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری شد و اظهار داشت  : تاکید ما بر گره گشایی  از مشکلات همه کارکنان است.
سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی به سابقه پرداخت تسهیلات بانکی توسط بانک تجارت اشاره کرد و گفت: از مدیریت بانک تجارت انتظار داریم شرایطی فراهم آورد که دریافت تسهیلات برای کارکنان که مشتری دائمی بانک هستند آسان تر باشد.
 
در ادامه رئیس بانک تجارت امیدیه ضمن ابراز رضایت از رفتار کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در مراجعه به بانک گفت: خوشحال هستیم که مشتریان ما گروهی از قشر فرهیخته و تحصیل کرده هستند و این برای بانک ما یک افتخار است.
 
حسن دانش پژوه فرآیند دریافت تسهیلات را توضیح داد و اظهار داشت: مکاتبات لازم را با مدیریت شعب استان انجام می دهیم تا تسهیلات لازم بانکی به صورت ویژه برای کارکنان این مرکز اختصاص یابد و امیدواریم که به زودی این تسهیلات در اختیار کارکنان قرار گیرد.

 

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید