سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

جلسه عملیاتی شرکت نفت آغاجاری با حضور رئیس بهداشت و درمان در رگ سفید برگزار شد

این جلسات با هدف ارتباط مستقیم مدیریت با کارکنان عملیاتی و تقویت روحیه آنان با نگاه عملیات محور برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور دکتر  ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان در منطقه عملیاتی رگ سفید1 برگزار شد.

در این جلسه که با هدف ارتباط مستقیم مدیریت با کارکنان عملیاتی و رفع سریع مشکلات آنها برگزار گردید ابتدا مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات کارکنان خصوصا کارکنان عملیاتی ، نکاتی را در مورد شرایط تولید ، تجهیزات و نحوه ادامه تولید یادآور شد.

مهندس ابراهیم پیرامون ضمن تشکر از حضور رئیس بهداشت و درمان در جلسه عملیاتی تاکید کرد: عملکرد و پیگیری های جناب دکتر مظفری باعث ایجاد رضایت مندی قابل قبولی در میان کارکنان گردید و همکاران در منطقه آغاجاری مرتباً این نگاه مثبت را به ما منتقل می کنند.

وی به درخواست کارکنان در مورد راه اندازی بانک خون اشاره کرد و اظهار داشت:امیدواریم با توجه به عملیاتی بودن منطقه و مطالبه عمومی مردم ، این واحد به زودی در امیدیه شروع بکار نماید.

در ادامه این جلسه رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در 7 ماهه گذشته  ، گزارشی از وضعیت مرکز خونگیری ارائه داد و گفت : با توجه به نظر مساعد مدیرکل انتقال خون خوزستان و با توجه به آماده بودن تجهیزات خونگیری و مکان آن ، شمارش معکوس برای افتتاح این مرکز شروع شده است و مقرر گردید نیروهای آموزش دیده تحت نظارت مستقیم سازمان انتقال خون در این مرکز به کار گرفته شوند.

در پایان مدیران و کارکنان سئوالات خود را در زمینه درمان ، اعزام و سایر مسائل پزشکی مطرح کردند و رئیس بهداشت و درمان به همراه رئیس مرکز سلامت کار به تک تک سئوالات پاسخ داد.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید