سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

نشست مشترک مدیران و مسئولان برای حفظ محیط زیست در منطقه آغاجاری

توجه به محیط زیست و مبارزه با جانوران موذی در محدوده تاسیسات نفتی بر اساس استانداردهای قانونی از مهم ترین موضوعات جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور بررسی مسائل زیست محیطی نشست مشترکی بین مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و اداره محیط زیست شهرستان امیدیه برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی ، ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی را یادآور شد و گفت: توجه به محیط زیست جزو سیاست های کلان بهداشت و درمان است و تلاش کردیم تا اصول علمی حفاظت محیط زیست را به نحو شایسته رعایت کنیم.

دکتر ناصر مظفری یکی از مشکلات فعلی تاسیسات نفتی را وجود حیوانات ولگرد توصیف کرد و اظهار داشت: بایستی ضمن آموزش به کارکنان ، راه های ورود این حیوانات به تاسیسات مسدود و منابع تغذیه ای آنها نیز حذف گردد.

سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن اشاره به تجربه بالای واحد بهداشت کارکنان در زمینه مبارزه با جانوران موذی گفت: رعایت اصول علمی و استانداردهای لازم برای اتلاف حیوانات ولگرد کاملا ضروری است و  بایستی تمام اقدامات در راستای مقررات قانونی و حفظ محیط زیست باشد.

همچنین مسعود زیدونی رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های خود برای مبارزه با جانوران ولگرد ، به مصوبه شورای سلامت شهرستان امیدیه اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه این شورا ، شهرداری موظف به جمع آوری حیوانات ولگرد شد و ما امیدواریم که این کار زودتر به نتیجه برسد.

در ادامه بهمن بهبهانیان مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشکر از میزبانی بهداشت و درمان ، سلامت کارکنان را در اولویت دانست و تاکید کرد: تلاش می کنیم تا با همکاری بهداشت و درمان و محیط زیست شهرستان ، شرایطی فراهم آوریم تا ضمن حفظ محیط زیست ، زمینه برای تجمع حیوانات ولگرد در تاسیسات فراهم نشود.

علی معماری رئیس محیط زیست ، علی شکیباکیا رئیس ایمنی و HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و دیگر کارشناسان حاضر در جلسه هرکدام به صورت جداگانه نظرات و دیدگاه های خود را در مورد موضوع جلسه بیان کردند و مقرر گردید یکی از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به عنوان پایلوت انتخاب و اقدامات زیست محیطی تحت نظارت اداره محیط زیست و با هماهنگی دادستانی شهرستان امیدیه انجام شود.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

۲۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید