سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵

اخبار

آغاز مسئولیت با رؤیت جمال همکاران

دکتر فرید خدری: راستی و صداقت سرلوحه کار بنده در دوران مسئولیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس جدید این مرکز ، اولین برنامه کاری خود در اولین روز مسئولیت را به دیدار همکاران اختصاص داد.

در این جلسه که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه برگزار شد دکتر فرید خدری طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات کلیه مسئولین و دست اندرکاران قبلی گفت: خوشحالم که اولین روز مسئولیتم را با دیدن چهره های شما و با تایید همراهی شما آغاز می کنم.

وی پذیرش مسئولیت را کاری سخت و پر اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: مسئولیت امانتی است که به افراد سپرده می شود و باید آن را به نحو احسن و شایسته به سرانجام برساند و در حقیقت فرصتی است که خداوند به انسان می دهد تا بتواند به مردم خدمت نماید.

رئیس بهداشت و درمان عدالت و اجرای قانون را لازمه انجام صحیح مسئولیت دانست و تاکید کرد: تلاش می کنم تا هم خودم بر این عهد ثابت قدم باشم و هم مجموعه بهداشت و درمان را در این مسیر راهبری نمایم.

دکتر خدری صداقت در مدیریت را گوهر مسئولیت توصیف کرد و ابراز داشت: راستی و صداقت سرلوحه کار بنده در دوران مسئولیت است.

 سخنران جلسه به سابقه آشنایی خود با همکاران اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به سابقه همکاری با تک تک شما و با توجه به مسئولیت قبلی اینجانب در ریاست بیمارستان ، تا حدود زیادی با مشکلات ، چالش ها و کمبودها آشنایی دارم و دست یاری به سوی همگی دراز می کنم تا با همفکری و همراهی همه همکاران بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم شریف منطقه ارائه نماییم.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

 

 


 

۲ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید