سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۴

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت نفت منطقه آغاجاری با رئیس بهداشت و درمان

مهندس ابراهیم پیرامون: ثبات و صلابت بهداشت و درمان صنعت نفت باعث ماندگاری نیروهای تخصصی در منطقه و در نتیجه افزایش تولید می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان نفت آغاجاری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه تعدادی از معاونان و مسئولان این شرکت ضمن حضور در این مرکز با رئیس جدید بهداشت و درمان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

ابتدا مهندس ابراهیم پیرامون با ابراز خوشحالی از انتصاب دکتر خدری و تبریک به وی ، به اهمیت نقش بهداشت و درمان در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بهداشت و درمان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار صنعت نفت است و هر چه که بهداشت و درمان قویتر باشد ماندگاری نیروهای تخصصی در منطقه بیشتر و امید به تولید نیز افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تلاش ها و زحمات مجموعه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری برای ارتقاء خدمات سلامت در منطقه اعلام کرد.

سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در بهداشت و درمان ، برنامه ها و استراتژی های خود را جهت خدمت به مردم شریف منطقه تشریح کرد و خواستار تعامل و همکاری جهت اجرای این برنامه ها شد.

دکتر فرید خدری ارتقا کیفیت را یک ضرورت برای ماندگاری سیستم توصیف کرد و ضمن اشاره به مشکلات موجود ، تعامل سازنده را حلال بسیاری از این مشکلات بیان نمود.

وی رضایت مندی کارکنان صنعت نفت را اولویت برنامه های خود ذکر کرد و تاکید نمود: تمامی تلاش ما بر اینست که دغدغه های کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های محترمشان را در بحث سلامت و درمان کاهش دهیم.

در این دیدار عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ، مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس بهمن بهبهانیان مدیر منابع انسانی و مهندس مسعود زیدونی رئیس روابط عمومی شرکت نفت حضور داشتند.

 

خبر
خبر
خبر

خبر
خبر

۳ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید