سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری

هدف از برگزاری کلاس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری آشنایی با نحوه نوشتن گزارش پرستاری ، آموزش به بیمار و نکات مهم ثبت پرونده ها در اعتباربخشی می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کلاس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری به منظور افزایش سطح ارتقاء کیفیت ،مراقبت و درمان بیمار در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.
مدیر پرستاری بیمارستان شهید ایرانپور به عنوان مدرس این دوره ضمن تشریح اهمیت گزارش نویسی دقیق گفت: گزارش پرستاری ارتباطی نوشتاری و دائمی است که اطلاعاتی را در رابطه با وضعیت مراقبت و سلامتی بیمار به شکل مستند به ما منتقل می کند و هدف از نحوه نوشتن پرونده که انعکاس دهنده مراقبت های ارائه شده به بیمار و نشان دهنده نتایج مراقبت و درمان ، تسهیل کننده برنامه ریزی مداوم و مراقبت بیمار، کمک به تبادل اطلاعات در مورد وضعیت بیمار ، درمان ها، مراقبت در بین اعضای تیم بهداشتی و درمانی است و همچنین بیان نمود گزارش پرستاری در حکم یک سند قانونی است و ثبت مراقبت پرستاری یک اصل قانونی در تمام سیستم های درمانی است و موقعی که بحث قانونی ثبت مطرح می شود هدف تاکید در باره حفظ جان بیمار – حفظ امنیت حقوقی پرستار و به عبارت کلی تر حفظ امنیت جانی جامعه است.
وی  در ادامه در خصوص انواع گزارش پرستاری از جمله : گزارش بدو ورود ، گزارش قبل از عمل ،گزارش بعد عمل ، گزارش احیاء ، گزارش ترخیص ، گزارش فوت ،گزارش سوپروایزر و طرز صحیح گرفتن دستور تلفنی و چگونگی و محل ثبت این گزارش در پرونده بیمار ، طرز صحیح اصلاح اشتباههات املایی و یا گزارش نادرست ،یادداشت دستورات لازم در گزارش نویسی  ......... مطالبی بیان نمود.
در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 

1

 

455

41

۹ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷
تعداد بازدید : ۵۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید