سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

نشست هماهنگی رئیس جدید بهداشت و درمان آغاجاری با مسئولان واحدها و بخش ها

دکتر فرید خدری: حرکت در مسیر قانون و مقررات اداری و توجه به چارت سازمانی باعث پیشرفت کار و عدم آسیب به سیستم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی و تبیین استراتژی رئیس جدید این مرکز با مسئولین واحدها و بخش ها در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور برگزار گردید.

در این جلسه رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن اشاره به چارت سازمانی ، حرکت در مسیر قانون و مقررات اداری را باعث پیشرفت کار و عدم آسیب به سیستم توصیف کرد و گفت: اگر طبق چارت سازمانی حرکت کنیم تداخل امور بوجود نمی آید و مسئولیت پذیری افراد نیز بیشتر می شود.

دکتر فرید خدری واگذاری امور به افراد مسئول را یک امر عادی دانست و یادآور شد: نباید به شکلی عمل شود که بعضی از مسئولیت ها جنبه تشریفاتی داشته باشد.

وی نحوه ارزشیابی کارکنان را مورد ملاحظه قرار داد و اظهار داشت: ارزشیابی ها بایستی بر اساس عملکرد واقعی شاغل  داده شود و آنچه که حق مسئولیت مسئولین محترم واحدهاو بخش هاست از طریق سیستم حقوق و مزایا پرداخت می شود و  نباید انتظار داشته باشند که همیشه ارزشیابی آنها از دیگر کارکنان بهتر باشد.

وی در ادامه به مشکلات نیروهای پیمانکاری و قراردادی اشاره کرد و تاکید نمود: تلاش می کنم تا در حد توان قدم در مسیر حل مشکلات آنها  بردارم.

خبر

خبر
خبر
خبر

خبر
خبر
خبر

۷ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید