سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

اخبار

دیدار مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند با رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری

دکتر پوررضا: گسترش و ارتقا خدمات بهداشت و درمان خواسته بحق کارکنان شریف صنعت نفت کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان این شرکت با حضور در بهداشت و درمان ، انتصاب دکتر فرید خدری را به سمت سرپرست این مرکز تبریک گفت.

دکتر علی محمد پوررضا طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی و تبریک ، انتصاب دکتر فرید خدری را به عنوان فردی متخصص و بومی مایه مباهات دانست و خطاب به وی گفت: قطعا با توجه به شناختی که از وضعیت منطقه و کمبودها و نواقص دارید بهتر می توانید چاره اندیشی کنید و راهکار پیدا کنید.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند به حضور تعداد زیادی از شاغلین و بازنشستگان صنعت نفت در بهبهان اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش و ارتقا خدمات بهداشت و درمان خواسته بحق کارکنان شریف صنعت نفت کشور است و ما از سازمان بهداشت و درمان انتظار داریم تا به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود و شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی این منطقه و سختی های متعدد آب و هوایی و آلودگی های شیمیایی را در نظر بگیرند و متناسب با وضعیت منطقه ، در مورد عقد قرارداد با مراکز درمانی عنایت بیشتری داشته باشند.

دکتر پوررضا در ادامه آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با مدیریت بهداشت و درمان اعلام کرد.

سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و معاونین پالایشگاه گاز بیدبلند ، به اهمیت و سابقه دیرینه پالایشگاه گاز بیدبلند اشاره کرد و گفت: یکی از مراکز صنعتی که خاطرات دوران کودکی ما را تداعی می کند پالایشگاه بیدبلند است.

دکتر فرید خدری تجربه ارتباط با مدیران و مسئولان پالایشگاه در دوران ریاست بیمارستان را یادآور شد و اظهار داشت: متانت همراه با احساس مسئولیت و همکاری کم نظیر با بهداشت و درمان از مولفه های مثبتی است که بنده از گذشته در مورد مدیران و مسئولان این شرکت در ذهن داشته و اکنون نیز چنین احساسی را در مورد مدیریت فعلی پالایشگاه بیدبلند دارم و امیدوارم که این حس خوب و تعامل سازنده منجر به هم افزایی و بهبود خدمات سلامت کارکنان شریف صنعت نفت و گاز شود.

وی در ادامه به قراردادهای مراکز درمانی بهبهان و همچنین خدمات شبانه روزی درمانگاه میانکوه اشاره کرد و تاکید نمود: رضایت مندی کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های محترمشان اولویت کاری ماست و تلاش خواهم کرد تا در مجموعه بهداشت و درمان ، خدمات سلامت مطلوب و در شان آنان ارائه شود.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

۷ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید