سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

مهدی آبدیده: بهداشت و درمان صنعت نفت نقش اساسی در سلامت مردم شهرستان امیدیه دارد و تاکید ما بر همکاری و حمایت از بهداشت و درمان صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه با حضور در این مرکز  انتصاب دکتر فرید خدری را به عنوان سرپرست این بهداشت و درمان تبریک گفت. 

در این جلسه که تعدادی از معاونان این شبکه نیز حضور داشتند مهدی آبدیده طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب دکتر خدری، بر همکاری و تعامل بیشتر بین دو سیستم بهداشت و درمان منطقه تاکید کرد و گفت : امیدوارم تا با همدلی و همراهی، زمینه حل مشکلات بهداشت و درمان منطقه فراهم شود. 

وی آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد. 

سپس رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تشکر از حضور مدیران و معاونان شبکه، به سابقه کار خود در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قبلا در وزارت بهداشت کار کردم با فعالیت ها و عملکردهای این وزارت خانه آشنایی کامل دارم‌ و به نوعی خود را از جنس وزارت بهداشت می دانم. 

دکتر فرید خدری نقش نظارتی وزارت بهداشت در حوزه سلامت کل کشور را یادآوری کرد و خطاب به مدیر شبکه بهداشت تاکید نمود : بنده به نقش نظارتی شما اعتقاد دارم و تلاش خواهم کرد در این مسیر گام بردارم. 

وی بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان را مکمل همدیگر توصیف  و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل بیشتر، گام های اساسی برای حل مشکلات سلامت منطقه برداشته شود. 

خبر
خبر
خبر

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید