سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

دیدار سرپرست جدید بهداشت و درمان با فرماندار شهرستان امیدیه

مهندس رفیعی: یکی از خواسته های جدی ما جذب متخصص به منظور کاهش مراجعه مردم منطقه به شهرستان های دیگر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس جدید این مرکز با حضور در فرمانداری شهرستان امیدیه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که محمدعلی صفری معاون سیاسی فرماندار ، سعید شریفات رئیس روابط عمومی فرمانداری و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت حضور داشتند فرماندار امیدیه طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر فرید خدری به سرپرستی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، از تلاش ها و زحمات کارکنان بهداشت و درمان تشکر کرد و گفت: یک بار دیگر لازم می دانم مراتب تشکر و قدردانی خود را از وزیر و مسئولان وزارت نفت و بخصوص از جناب دکتر سمیع مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ابراز دارم که با ساخت بیمارستانی مجهز و در شان مردم شریف منطقه خیال ما را در این زمینه راحت کردند.

مهندس رفیعی به سابقه خانوادگی دکتر خدری اشاره کرد و خطاب به وی اظهار داشت: شما از خانواده شناخته شده در سطح منطقه هستید و مهم تر از همه با تقدیم دو تا از برادران عزیزت در راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، افتخار عضویت خانواده معظم شهدا را دارید.

وی بر رضایت مندی بیماران و مراجعین تاکید کرد و خواستار جذب متخصص به منظور کاهش مراجعه مردم شریف منطقه به شهرستان های دیگر شد.

فرماندار امیدیه همچنین از مدیریت جدید بهداشت و درمان خواست تا مسئله سی تی اسکن را با جدیت و اولویت پیگیری کند.

سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از فرماندار و معاونین وی ، خدمت به مردم منطقه را افتخار دانست و ضمن اشاره به سابقه مدیریت خود در شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و ستاد مرکزی وزارت بهداشت گفت: با وجودی که شرایط برای خدمت در تهران فراهم بود اما از چند سال پیش تصمیم گرفتم به زادگاه خود برگشته و ادای دین نمایم.

دکتر فرید خدری خواستار تعامل حداکثری ادارات و نهادهای منطقه شد و اظهار داشت: دست یاری به سوی همه دراز می کنم و آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات همه مسئولین برای ارتقا خدمات سلامت در منطقه هستم.

خبر
خبر

 

 

 

 

 

 

 


۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید