سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب( س) و روز پرستار در منطقه آغاجاری

حضور فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن روز پرستار که نشانه اهمیت آنها به این روز بود باعث شادی و خوشحالی پرستاران گردید.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار با حضور دکتر علی گلمرادی نماینده شهرستان های امیدیه ماهشهر هندیجان و بندرامام ره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی ، مهندس رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه و بهرام آقاجری فرمانده بسیج کارکنان شهرستان امیدیه و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان منطقه در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور برگزار گردید.

ابتدا دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خیرمقدم به مهمانان و شرکت کنندگان و تبریک ولادت باسعادت بانوی کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها به تجلیل از شغل پرستاری و پرستاران پرداخت و خواستار توجه بیشتر به این قشر پرتلاش و فداکار شد.

سپس فرماندار امیدیه به ایراد سخن پرداخت و ضمن تجلیل از پرستاران ، شغل پرستاری را سخت و طاقت فرسا توصیف کرد و گفت: گاهی نقش پرستار در نجات جان بیمار از نقش پزشک پیشی می گیرد و من خودم بارها این موضوع را شاهد بودم.

مهندس سید رفیعی به الگو بودن حضرت زینب (س) در شغل پرستاری اشاره کرد و اظهار داشت: صبر و تحمل مهم ترین ویژگی پرستار است که به تاسی از عقیله بنی هاشم در برخورد با بیماران به کار می گیرد.

در ادامه نماینده شهرستان های امیدیه ماهشهر هندیجان و بندرامام ره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیهاو روز پرستار ، از زحمات یکایک پرستاران تشکر کرد و گفت: سیستم حقوق و مزایای کادر درمان دارای اشکالات فراوانی است و میزان دریافتی پرستاران نسبت به پزشکان بسیار کم است.

دکتر علی گلمرادی ضمن بیان مثال هایی از دریافت حقوق پرستاران اظهار داشت: منظور بنده این نیست که حقوق پزشکان کم شود بلکه تاکید ما بر افزایش حقوق و دستمزد پرستاران است.

دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ، سیده ایمان سویطی مدیر پرستاری و مهدی زیدانی عضو هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر  هر کدام جداگانه طی سخنانی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به تجلیل از شغل پرستاری و پرستاران پرداختند.

در پایان مولودی ، تئاتر و موسیقی نیز اجرا شد.

خبر

8

خبر
خبر
خبر

4

 

 

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید