سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

شور انقلابی در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

حال و هوای روزهای اولیه انقلاب در اولین روز از دهه مبارک فجر فضای دل انگیزی در این مرکز ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در اولین روز از دهه مبارک فجر شور انقلابی در این مرکز آغاز گردید و بخش ها و واحدهای مختلف به پرچم ها و شعارهای انقلابی مزین گردید.

چراغانی کردن ورودی های بهداشت و درمان ، نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی و شعارهای گوناگون دوران انقلاب از جمله سخنان کوتاه و تاثیرگزار از فرمایشات امام راحل ره و رهبر معظم انقلاب در راهروها و محل های پر تردد باعث ایجاد فضایی کاملا انقلابی و یادآور روزهای شیرین پیروزی انقلاب اسلامی گردید.

پخش سرودهای انقلابی مخصوص دهه مبارک فجر در فضای اداری نیز از دیگر برنامه های این مرکز برای استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

همچنین تعدادی از کارکنان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج قدر نیز در مراسم نمادین استقبال از ورود حضرت امام راحل ره که در گلزار شهدای امیدیه برگزار شد شرکت کردند.

با آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به همزمانی این مناسبت مهم با اربعین سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت حادثه فرودگاه بغداد ، برنامه های متنوع تبلیغی -فرهنگی توسط شورای فرهنگی این منطقه تدارک دیده شد که در طول دهه فجر به اجرا در می آید و از جمله این برنامه ها برپایی اردوهای جهادی ، مسابقات ورزشی و مراسم پرفیض زیارت عاشورا می باشد.

 

تانهغبع

 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید