سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۱

اخبار

نشست صمیمی کادر پرستاری و پیراپزشکی با مدیریت بهداشت و درمان

دکتر فرید خدری : تأکید ما در ارزشیابی ها توجه به شایستگی و مسئولیت پذیری کارکنان است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور بررسی مسائل و مشکلات نیروهای پرستاری و درمانی و به همت هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان امیدیه جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران و مسئولان این مرکز  برگزار شد.
در این جلسه ابتدا عادل علی نشان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری امیدیه طی سخنانی ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان به عناوین مطالبات و درخواست های کارکنان پرستاری اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات آنها شد.
سپس رئیس بهداشت و درمان به تبیین سیاست های مدیریتی خود پرداخت و ضمن تشریح نحوه ارزشیابی کارکنان گفت : تأکید ما در ارزشیابی ها توجه به شایستگی و مسئولیت پذیری کارکنان است.

دکتر خدری خواستار  صبر و حوصله کارکنان در حل مشکلات شد و اظهار داشت : حل بعضی از مشکلات ریشه ای نیاز به زمان دارد و ما تلاش می کنیم تا به خواسته های قانونی کارکنان رسیدگی و تا حد امکان آنها را برآورده کنیم ، اما نیاز به وقت بیشتری داریم.

وی دفاتر مدیریت را متعلق به همکاران دانست و بیان نمود: در هر موردی که احساس می کنید حقی از کسی ضایع شده و یا به آن توجه نشده نامه نگاری کنید تا برای رفع آن اقدام و یا با ستاد سازمان مکاتبه لازم صورت گیرد.
در این جلسه که افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و سیده ایمان سویطی مدیر پرستاری حضور داشتند پرستاران و کارشناسان سایر رشته های درمانی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مسئولین نیز به تک تک سوالات آنها پاسخ دادند.
 
ارزشیابی سالیانه ، چرخشی کردن برنامه کاری نیروها در بخش ها و واحدها پس از یک دوره کاری در آن بخش یا واحد ، حق جذب ، نحوه انتخاب پرستار ، ماما و کارمند نمونه ، حق عفونی ، حق تراول و حق ماموریت از جمله مسائلی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی رار گرفتند.

 

در پایان این مراسم هدایایی از طرف هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان امیدیه به پرستاران تقدیم گردید.

3

4

7

5

2

12

1

12

9

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید