سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۴

اخبار

کنفرانس آموزشی راه های پیشگیری از ویروس کرونا در آغاجاری

دکتر احمدی متخصص داخلی : با رعایت نکات بهداشتی پیشگیری ازآنفولانزا می‌توان از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کرد. این نکات شامل شستن دست‌ها، پوشاندن دهان هنگام عطسه و سرفه و دور ماندن از افراد بیمار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به همت واحد آموزش و پژوهش این مرکز و شبکه بهداشت و درمان امیدیه کنفرانس آموزشی راه های پیشگیری از ویروس کرونا جهت نیروهای کادر درمان بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان امام رضا (ع) ، فرمانداری ،مراکز سلامت ،رابطین بهداشتی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در سالن کنفرانس شرکت نفت برگزار گردید.
دکتر کبری احمدی متخصص داخلی و رئیس بیمارستان  شهید ایرانپور طی سخنانی ضمن تشریح بیماری کرونا ،  نقش بیمارستانها و مراکز ارائه خدمات در تشدید انتقال بیماری ،اهداف مراقبت ، اصول کنترل عفونت ، برخورد بالینی با بیماران مبتلا و مشکوک ،  آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا ، کشته و بهبودیافته و همچنین افرادی که در فاز بیماری می باشند مطالبی را بیان نمود. 
دکتر احمدی  بر عدم  دست دادن ، روبوسی و رعایت فاصله حداقل یک متر با بیمار مشکوک و یا مبتلا به مشکلات تنفسی در جهت  پیشگیری از این بیماری تاکید نمود.
در پایان به سؤالات مدعوین پاسخ دادند .

 

1

5
4
3

 
۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید