سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸
 

اخبار

بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان نفت امیدیه

دکتر ابول نژادیان: تعداد بالای بیماران شناسایی شده در شهرها نشان دهنده قدرت بیمار یابی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه فرماندار شهرستان امیدیه به صورت سرزده از بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه بازدید کرد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان ابتدا از بخش اورژانس و بخش های مرتبط با بیماری کوید 19 بازدید نمود و سپس با حضور در دفتر EOC این مرکز روند مدیریت و فرماندهی بحران کوید 19 را بررسی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روند مدیریت و برنامه ریزی بحران کوید 19 را در بیمارستان نفت امیدیه عالی توصیف و ابراز امیدواری کرد تا دیگر بیمارستان های استان خوزستان نیز از تجربیات همدیگر استفاده نمایند.

 وی به پروسه بیماریابی مرتبط با بحران اخیر اشاره کرد و گفت: چنانچه در شهری تعداد بیماران شناسایی شده بیشتر شد، این امر نشان دهنده وجود نقطه ضعف و کم‌کاری مسئولین نیست، بلکه نشان دهنده قدرت ما در بیماریابی و شناسایی مبتلایان به کرونا ویروس است..

دکتر  ابول نژادیان که پیش از ورود به بیمارستان نفت از بیمارستان امام رضا (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بازدید کرده بود از روند مدیریت بیماری اخیر در شهرستان امیدیه ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: همکاران بنده در شهرستان امیدیه زحمت و تلاش خود را انجام داده اند و اورژانس خاکستری در هر دو بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است، اتاق معاینه جدا تعبیه شده و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد، بیمارستان کاملا تمیز و مرتب بود و پزشکان در بیمارستان حضور داشتند.

وی با اشاره به تعداد بیماران کرونایی در شهرستان امیدیه گفت: در شهرستان امیدیه ۱۵ بیمار وجود دارد که از این تعداد هفت بیمار از دو خانواده هستند و اقدامات لازم حمایتی و قرنطینه در خصوص خانواده های مبتلایان انجام شده است، پوشش حفاظتی کاملی در امیدیه وجود داشته و مشکلی از این جهت دیده نمی شود.

دکتر ابول نژادیان همچنین به طرح خوداظهاری وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در طرح غربالگری و خوداظهاری مردم از طریق سامانه salamat.gov.ir شهرستان امیدیه بصورت کامل پوشش داده شده و تقریبا ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان مورد غربالگری قرار گرفته اند.

در این دیدار دکتر خدری رئیس بهداشت و درمان ، دکتر احمدی رئیس بیمارستان و دکتر طاهری رئیس طب صنعتی و بهداشت ، دکتر ابول نژادیان را همراهی کردند.

خبر
خبر
خبر


۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید