سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۰۸

اخبار

هم افزایی شبکه بهداشت با بهداشت و درمان نفت آغاجاری برای مهار کوید 19

کلینیک 16 ساعته غربالگری بیماران تنفسی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در منطقه آغاجاری راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مسئولان و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان امیدیه در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان آغاجاری ضمن خوشامد گویی ، هماهنگی بین این مرکز و شبکه بهداشت ودرمان امیدیه را لازم و ضروری دانست و گفت: هدف نهایی ما ارائه خدمات سلامت به جامعه است و هر چه این تعامل و هماهنگی بیشتر باشد به نفع مردم و جامعه است.

دکتر فرید خدری درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر راه اندازی کلینیک 16 ساعته غربالگری بیماران تنفسی را قابل احترام دانست و نسبت به راه اندازی این کلینیک طبق استانداردهای دانشگاهی قول مساعدت داد.

سپس رئیس مرکز بهداشت امیدیه طی سخنانی ضمن تشریح فعالیت های انجام گرفته برای مهار بیماری کوید 19 به دستورالعمل های وزارت بهداشت مبنی بر راه اندازی مرکز 16 ساعته غربالگری اشاره کرد و خواستار تسریع در راه اندازی این مرکز در بهداشت و درمان صنعت نفت شد.

مهندس کاظمی راه اندازی این مرکز را گامی مهم برای غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کوید 19 ارزیابی کرد و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در این زمینه اعلام نمود.

در پایان مقرر گردید کلینیک 16 ساعته غربالگری بیماران تنفسی در درمانگاه شماره 2 سابق  واقع در خیابان بهداشت جنب بانک اقتصاد مهر راه اندازی و گزارش شروع به کار آن به دانشگاه علوم پزشکی اهواز ارسال شود.

خبر

خبر

 

خبر




۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید