سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

اخبار

تشکیل کمیته اضطرار بهداشت و درمان آغاجاری و منطقه یک عملیات انتقال گاز

مهندس ابوالفضل ظهیری:اطمینان داریم که با عملکرد خوب بهداشت و درمان در زمینه مبارزه با بیماری کوید 19 مشکل خاصی در مجموعه کارکنان صنعت نفت پیش نمی آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه  اضطرار مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان شرکت منطقه یک عملیات انتقال گاز در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک انتصاب  مهندس ظهیری به مدیرعاملی منطقه یک عملیات انتقال گاز ، به تشریح برنامه های اجرا شده در جهت مهار بیماری کوید 19 پرداخت و خواستار اجرایی شدن دستورالعمل وزارتی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند شد.
مدیرعامل منطقه یک عملیات انتقال گاز نیز ضمن تشکر از حضور مدیران و مسئولان بهداشت و درمان در شرکت منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت : با وجودی که کادر بهداشت و درمان زیر فشار شدید عملیات جسمانی و روانی مبارزه با بیماری کرونا هستند و وظیفه ماست که به آنها سر بزنیم اما حضور میدانی شما برای پایش سلامت کارکنان باعث امیداواری مضاعف ما شده و اطمینان داریم که با عملکرد خوب بهداشت و درمان ، مشکل خاصی در مجموعه کارکنان صنعت نفت پیش نمی آید.

مهندس ظهیری آمادگی خود را برای هر نوع همکاری جهت اجرا ی برنامه های بهداشت و درمان برای مهار بیماری کوید 19 و یا هر نوع برنامه بهداشتی دیگر اعلام نمود.

تشکیل کارگروه پیگیری طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و تاکید بر اجباری شدن ثبت نام هفتگی کارکنان در سامانه خوداظهاری nocorona.ir از جمله مصوبات این جلسه بود

خبر

خبر

۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید