سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۲

اخبار

راه اندازی مرکز 16 ساعته غربالگری بیماران تنفسی در منطقه آغاجاری

این مرکز درمانی بیماران تنفسی را پایش و غربالگری می کند و بیماران مشکوک به کوید19 را جهت ادامه درمان به سطح بالاتر معرفی می نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به دنبال درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کوید 19 ، این بهداشت و درمان اقدام به راه اندازی مرکز 16 ساعته غربالگری بیماران تنفسی در ساختمان قدیم بهداشت واقع در امیدیه جنب بانک اقتصاد مهر نموده است و روزانه بیماران تنفسی را به منظور شناسایی بیماران مشکوک به بیماری کوید19 غربالگری و تعیین تکلیف می نماید.
این مرکز مجهز به پزشک ، پرستار ،سالن انتظار ، اتاق معاینه ،خط تلفن شهری و شرکتی ،اینترنت می باشد و اطلاعات مورد نظر را به صورت آنلاین به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتقل می نماید.

 

مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه و مهندس کاظمی رئیس مرکز بهداشت این شهرستان به همراه دکتر فردید خدری رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و دکتر عیسی طاهری رئیس EOC  از این مرکز بازدید و روند ارائه خدمات سلامت به بیماران تنفسی را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تشکر از راه اندازی این درمانگاه توسط بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین شبکه بهداشت و درمان و مجموعه نفت وجود دارد و براساس شواهد موجود و تایید رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عملکرد خوبی در رابطه با مهار بیماری کوید 19 داشتند.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید