سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

مرکز اقماری پارسی کلاستر زیر ذره بین بهداشت و درمان آغاجاری

با توجه به اقماری بودن منطقه عملیاتی پارسی کلاستر و تجمع نیروهای شهرستانی در این اقامتگاه ، بررسی میدانی و غربالگری شدیدی در این ایستگاه انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور نظارت بیشتر بر فعالیتهای غربالگری در مناطق عملیاتی و با توجه به تجمع نیروهای شهرستانی در کمپ اقامتی پارسی کلاستر ، تیم EOC این بهداشت و درمان به همراه چند تن از اعضای ستاد مبارزه با کرونا شرکت بهره برداری نفت آغاجاری از این منطقه عملیاتی بازدید و بررسی های لازم را برای پیشبرد برنامه های مبارزه با بیماری کوید 19 به عمل آوردند.
باشگاه ورزشی ، رستوران ، آشپزخانه ، خوابگاه کارکنان و درمانگاه عملیاتی این کمپ اقامتی مورد بازدید قرار گرفتند و نکات لازم به مسئولین ذیربط منتقل گردید.

 

دکتر عیسی طاهری رئیس EOC ضمن تشکر از همکاری مدیران و کارکنان نفت آغاجاری گفت: با تلاش های مستمر و شبانه روزی که توسط کادر درمان درمانگاه های عملیاتی و همکاری خوب مسولان و کارکنان شریف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد تا کنون مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کوید 19 در این کمپ اقامتی مشاهده نگردید و تلاش می کنیم این ثبات سلامت حفظ شود. 

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر

 
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید