سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۹

اخبار

جلسه هماهنگی معاونان و مسئولان پالایشگاه بیدبلند با رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری

ارتقاء خدمات سلامت در شهرستان بهبهان و اصلاح هزینه ها از مهم ترین موضوعات این جلسه بود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست مشترک رئیس خدمات پشتیبانی با معاونان و مسئولان پالایشگاه گاز بیدبلند برگزار شد.
ابتدا افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، از حضور مسئولان پالایشگاه در بهداشت و درمان تشکر کرد و آمادگی خود را جهت حل مشکلات درمانی کارکنان شریف صنعت  گاز در بهبهان و میانکوه اعلام نمود.

وی به بلاتکیلف ماندن هزینه های فی مابین اشاره نمود و ابراز امیدواری  کرد تا این مشکل با تعامل و همکاری دو طرف در این دوره به نتیجه برسد. 

رئیس خدمات پشتیبانی  شفاف بودن قراردادها را یک اصل در برنامه کاری خود خواند و تاکید نمود: هدف ما این است که تمامی اقدامات به خدمت بهتر و با کیفیت به کارکنان شریف صنعت نفت و گاز منجر شود و عزم ما هم بر همین منوال است.

سپس مهندس غلامحسین ضرغامی مدیر منابع انسانی و مهندس جماش معاون پشتیبانی پالایشگاه هر کدام جداگانه به شرح درخواستها و انتظارات کارکنان پالایشگاه پرداختند و بر تعامل بیشتر برای حل مشکلات موجود تاکید کردند.

مدیر منابع انسانی پالایشگاه بیدبلند خواستار گسترش خدمات درمانی در بهبهان شد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت قابل توجه کارکنان پالایشگاه و خانواده های آنان که  در بهبهان ساکن هستند انتطار داریم مدیران و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت به این خواسته ما توجه نمایند و با تعداد بیشتری از قمرامز درمانی بهبهان قرارداد ببندند. 

در پایان مقرر گردید قراردادهای فی مابین توسط امورمالی هر دو طرف بررسی و پس از جمع بندی در جلسه ای با حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان و پالایشگاه به تصویب نهایی برسد.
در این جلسه عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد در بهبهان ، نحوه پرداخت هزینه ها و اسناد پزشکی و نحوه خدمت رسانی در مراکز عملیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید