سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۰

اخبار

تقدیر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدیه از کادر درمان در دیدار با رئیس بهداشت و درمان آغاجاری

سرگرد تقی زاده:عملکرد مدافعان جبهه سلامت ایران اسلامی در مبارزه با بیماری کرونا یادآور مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و عید سعید فطر، رئیس این مرکز  با حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدیه با فرماندهی این نهاد دیدار کرد.

بتدا سرگرد تقی زاده ضمن خوشامدگویی، سوم خرداد سالگرد فتح غرور آفرین خرمشهر و عید سعید فطر را به رئیس و کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفت و ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات کادر درمان اظهار داشت: عملکرد خوب مدافعان جبهه سلامت در بحران کوید 19 یادآور مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران  دفاع مقدس است و کادر شریف درمان ایران اسلامی نشان دادند که برای دفاع از مردم ایران از جان خود مایه می گذارند. 

وی یاد شهدای جبهه سلامت را گرامی داشت و برای سلامتی کارکنان بیمارستان های سراسر کشور دعا کرد. 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدیه اقدامات این نهاد را در بحران کوید 19 تشریح کرد و بیان نمود: تشکیل قرارگاه پدافند زیستی، انجام عملیات گسترده گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اهدا وسایل حفاظتی از قبیل لباس فضایی، ماسک و گان به بیمارستان های امیدیه و شهرهای همجوار و جمع آوری کمک های مومنانه مردم شریف منطقه و توزیع آنها بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر از جمله فعالیت هایی بود که در راستای مبارزه با بیماری کروناویروس انجام دادیم. 

در ادامه رئیس بهداشت و درمان آغاجاری ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر گزارشی از عملکرد این بهداشت و درمان در زمینه بحران کوید ۱۹ ارائه داد و گفت : ما جزو اولین شهرهای خوزستان بودیم که بخش مخصوص بیماران کرونایی را راه اندازی‌‌ کردیم و از همان آغاز بحران در ایران به ارائه خدمات مستقیم به این بیماران پرداختیم. 

دکتر فرید خدری به راه اندازی تریاژ بیماران تنفسی در اورژانس و درمانگاه های خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: راه اندازی خط خاکستری در بیمارستان و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا از دیگر اقدامات این مرکز بود.

وی آموزش و پیشگیری را سرلوحه برنامه ها و فعالیت های این بهداشت و درمان توصیف کرد و بیان نمود: با راه اندازی مرکز فرماندهی عملیات فوریتی (EOC) تیمی قوی و فعال تشکیل دادیم و با حضور مستمر در کارخانه ها و مناطق عملیاتی، نسبت به افزایش آگاهی کارکنان شریف صنعت نفت در خصوص  این بیماری و راه های علمی مبارزه با آن تلاش نمودیم و در این مسیر، کارکنان و مدیران صنعت نفت نهایت همکاری و همراهی را داشتند. 

دکتر خدری در پایان به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و با یادآوری نام بعضی از فرماندهان و رزمندگان منطقه که در مراحل مختلف عملیات بیت المقدس نقش آفرینی کردند یاد آنها را گرامی داشت.

در این دیدار سروان ممبینی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران امیدیه، دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار آغاجاری، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر، عبدالرزاق جابریان جانشین پایگاه مقاومت و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان  صنعت نفت آغاجاری نیز حضور داشتند. 

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید

 

 

 

۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید