سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۳

اخبار

آئین قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان در شرکت نفت و گاز آغاجاری

مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری: خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت بخصوص در بحران کوید 19 نشان داد که چقدر حضور این مجموعه در کنار تلاشگران صنعت نفت ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری آیین تجلیل از رئیس بهداشت و درمان در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد. 

در این مراسم که به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های صادقانه و مجاهدانه  کادر درمان بخصوص در مبارزه با بیماری کروناویروس برگزار شد مهندس ابراهیم پیرامون طی سخنانی عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت را ستود و گفت: خدمات بهداشت و درمان بخصوص در بحران کوید 19 نشان داد که چقدر حضور این مجموعه در کنار تلاشگران صنعت نفت ضرورت دارد. 

وی سلامتی پیشقراولان جبهه سلامت را مهم ارزیابی کرد و تاکید نمود: هم اکنون فشار مضاعفی بر دوش کادر درمان کشور است و توجه بیش از پیش به خواسته ها و مشکلات آنها تا حدودی این سنگینی را قابل تحمل می کند. 

مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری همکاری بیشتر با بهداشت و درمان صنعت نفت را وظیفه خود دانست و خطاب به مدیران و معاونان خود گفت: همه ما بایستی در این بحران بزرگ در کنار کادر شریف بهداشت و درمان باشیم. 

سپس رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی  از مدیرعامل و مجموعه شرکت نفت آغاجاری تشکر کرد و گفت: تعامل بسبار خوب و کم نظیری بین ما و شرکت نفت وجود دارد و همین نقطه قوت نیز باعث شده است که بتوانیم برنامه های پیشگیرانه مبارزه با بیماری کروناویروس را بخوبی در این شرکت اجرا کنیم. 

دکتر فریدخدری بر ادامه تلاش تا مهار بیماری کوید19 تاکید کرد و اظهارات داشت: با توجه به احتمال شیوع بیماری کوید19 در فصل پاییز و زمستان، در حال برنامه ریزی هستیم تا تاب آوری را در کارکنان تقویت کنیم. 

در پایان این مراسم‌ لوح  تقدیری  از جانب مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به  رئیس بهداشت و درمان به پاس قدردانی از زحمات ارزشمند مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهدا گردید.

در بخشی از پیام «مهندس پیرامون» خطاب به «دکتر خدری»آمده است:
«جنابعالی و همکاران فداکارتان در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری، همزمان با شیوع بیماری کوید ١٩ تلاشها و اقدمات ارزنده ای را در راستای آموزش ،نظارت و بازدیدهای مستمر، پیشگیری و بهداشت و درمان آغاز نمودید که نتایج ارزنده و قابل قبول آن را تا به امروز شاهد هستیم.»
در این دیدار مدیران عملیات، منابع انسانی، خدمات، رئیس طب صنعتی و سرپرست HSE و رؤسای روابط عمومی  شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و بهداشت و درمان حضور داشتند.

رسانه جدید

رسانه جدید

رسانه جدید

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید