سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱
 

اخبار

تقدیر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مدافعان جبهه سلامت صنعت نفت

مهندس احمد محمدی: کادر فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت در اپیدمی کرونا از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برنامه ویدئوکنفرانس مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با مدیران عامل شرکت های تابعه و روسای بهداشت و درمان مستقر در حوزه کاری این شرکت به منظور قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان برگزار شد.

ابتدا مهندس احمد محمدی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان کشور بخصوص کارکنان شریف بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: بحران کوید19 تجربه جدیدی برای جهان و از جمله کشور ما بود.

وی تلاش کادر درمان را فوق العاده و امیدبخش توصیف کرد و اظهار داشت: کادر درمان اعم از مدیران ، پزشکان  پرستاران و کارکنان بیمارستان های بهداشت و درمان صنعت نفت زحمات زیادی کشیده اند که تقدیر از آنها حداقل کاری است که می توان انجام داد تا بدانند که علیرغم کمبود امکانات در کنار آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وظیفه بهداشت و درمان را سنگین و قابل احترام دانست و بیان نمود:  کادر فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت در اپیدمی کرونا از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل گردد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز در این ویدئوکنفرانس به ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در مبارزه با بیماری کرونا پرداخت و گفت: اقدامات مفید و موثری با هماهنگی و همکاری بسیار خوب بهداشت و درمان منطقه انجام شد و تلاش ما نیز بر اینست که این روند تا مهار بیماری کوید19 تداوم یابد.

مهندس ابراهیم پیرامون آموزش همگانی ، توزیع اقلام حفاظتی ، تعطیلی رستوران ها و تریاژ هفتگی کارکنان آشپزخانه ها ، تریاژ کارکنان اقماری ، گندزدایی اماکن و معابر عمومی و ثبت نام کارکنان در سامانه نوکرونا را از جمله فعالیت های شرکت نفت آغاجاری برشمرد.

در ادامه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن تشکر از برگزاری ویدئوکنفرانس گفت: چنین برنامه های دلگرم کننده ای باعث خوشحالی کارکنان بهداشت و درمان می شود و روحیه امیدواری و مبارزه با کرونا را در آنها تقویت می کند.

دکتر فرید خدری به شرح عملکرد این مرکز در مبارزه با بیماری کوید 19 پرداخت و اظهار داشت: حسب دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت ، تلاش برای مقابله با بیماری کرونا را قبل از اعلام مثبت شدت تست کوید در ایران و از اواخر دی 98 با آموزش همگانی شروع کردیم.

وی برگزاری کنفرانس های متعدد در سطح شرکت ها ، چاپ بنر و پمفلت ، آموزش چهره به چهره ، اجباری شدن مانور شستشوی دست هر 3 ساعت یکبار و حضور میدانی در کارخانه ها و مناطق عملیاتی را جزئی از آموزش های انجام شده ذکر کرد و بیان نمود: بعد از اعلام رسمی ورود بیماری کرونا به کشورمان نیز اقدامات پیشگیرانه و مهار کننده ای را برنامه ریزی کردیم تا بیماری در بین شاغلین صنعت نفت شیوع پیدا نکند.

رئیس بهداشت و درمان راه اندازی بخش بستری مخصوص بیماران کرونایی ، تشکیل مرکز فرماندهی عملیات فوریتی (EOC) ، راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات کرونایی (کال سنتر) و راه اندازی تریاژ شبانه روزی مخصوص بیماران تنفسی در اورژانس و درمانگاههای تابعه را از حمله اقدامات این منطقه برشمرد.

دکتر خدری راه اندازی درمانگاه 16 ساعته بیماران تنفسی را از دیگر فعالیت های این مرکز ذکر کرد و بیان نمود: این درمانگاه را به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و با هدف تسریع در شناسایی ناقلین بیماری کرونا فعال کردیم که نقش موثری در مدیریت بیماری کرونا داشته است.

ارائه آمار بیماران کرونایی وابسته به صنعت نفت ، انجام عملیات واکنش سریع جهت بیماران کوید مثبت ، نظارت و ارتباط مستمر با افراد قرنطینه و جداسازی افراد مشکوک به کوید19 از دیگر اقدامات منطقه آغاجاری بود که توسط رئیس بهداشت و درمان تشریح شد.

در این ویدئوکنفرانس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و مسعود قاسمی مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا در این شرکت ها گزارش دادند.

همچنین دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و دکتر فرحناز عزیزی‌دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان نیز گزارشی از شروع کرونا و میزان ابتلای کارکنان و خانواده های تحت پوشش و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان در گستره فعالیت خود ارائه دادند.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

 

 

 

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید