سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۶

اخبار

بازدید رئیس بهداشت و درمان از مرکز سلامت خانواده

دکتر فرید خدری: تلاش ما بر اینست تا با مکانیزه کردن سیستم ها میزان خطای انسانی را به حداقل برسانیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت درمان صنعت نفت اغاجاری دکتر فرید خدری به منظور ارزیابی فعالیت های مرکز سلامت خانواده و بررسی مشکلات آن به همراه تعدادی از مسئولان و معاونان خود از این مرکز بازدید کرد.
رئیس بهداشت و درمان ابتدا به تک تک واحدها سرکشی نمود و ضمن گفتگو با کارکنان این واحدها مشکلات ، نواقص ، راه های ارتقاکیفیت و نوع فعالیتها را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که رئیس مرکز سلامت خانواده ، مدیر امور دارویی و  رئیس روابط عمومی حضور داشتند دکتر عیسی طاهری گزارشی از روند تغییرات و اصلاحات جدید ارائه نمود و گفت: مرکز سلامت خانواده نیاز به بازنگری و اصلاح فرایندها وروش های موجود دارد تا بتوانییم خود را با برنامه های ابلاغی از مرکز سلامت خانواده سازمان هماهنگ کنیم.
وی در ادامه بیان نمود: این تغییرات شروع شده است و قطعا تا چند ماه آینده اثرات ان را در آمارها و کارنامه ها خواهیم دید.
سپس رئیس بهداشت درمان ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته گفت: تلاش ما براینست تا با مکانیزه کردن سیستم ها میزان خطای انسانی را کاهش دهیم.
دکتر خدری همدلی و همکاری بین بخش و درون بخشی را عامل اصلی موفقیت برنامه ها ذکر کرد و اظهار داشت: پزشکی خانواده یکی از ارکان فعالیت های بهداشت و درمان است و سلامت کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های آنها بر پایه حسن عمل دو مرکز سلامت کار و سلامت خانواده استوار می باشد لذا هر چه که این دو مرکز بهتر عمل کنند شاخص های بهبود زندگی در صنعت نفت نیز ارتقا می یابد.
دکتر امید دیلمی مدیر امور دارویی نیز گزارشی از روند تغییرات در داروخانه مرکز سلامت خانواده ارائه داد و اصلاح فرایندهای نسخه نویسی و مصرف دارو را از اولویتهای خود در این مرکز توصیف نمود.

 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید