سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳
 

اخبار

بازدید فرماندار امیدیه از بخش های کرونایی بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه: تلاش کادر درمان در بحران کرونا یک تجربه جذاب و در عین حال حیرت انگیز است و با هیچ چیزی قابل جبران نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری فرماندار شهرستان امیدیه به همراه دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان نفت ،  کیانوش اصفهانی مشاور فرماندار و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان شامگاه یکشنبه ۸ تیر ماه ۹۹ به منظور قدردانی از تلاش ها ‌و زحمات  کادر درمان و بررسی روند رسیدگی به بیماران کرونایی از بیمارستان  شهید ایرانپور نفت منطقه آغاجاری بازدید و با کارکنان بخش اورژانس و بخش های بستری بیماران کرونایی دیدار و گفتگو کرد.  
سید مهران رفیعی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان گفت: تلاش کادر درمان در بحران کرونا یک تجربه بی نظیر  ، جذاب و در عین حال حیرت انگیز است و با هیچ چیزی قابل جبران نیست اما انتظار داریم مدیران و مسئولان محترم به کادر درمان توجه بیشتری کنند و امتیازات خاصی برای آنها در نظر بگیرند.

وی همچنین از بیماران بستری کرونایی در هر دو بخش بستری  مختص این بیماران عیادت و ضمن احوالپرسی ، به نظرات و پیشنهادات آنها گوش فرا داد. 

رئیس ستاد کرونای شهرستان امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با بیماران کرونایی برای بهبودی کامل آنها دعا کرد. 

مهندس رفیعی در پایان این  بازدید ، از میزان رضایت بیماران ابراز خشنودی کرد و ضمن تقدیر مجدد از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، سلامت کادر درمان را از خداوند متعال مسئلت نمود.


خبر
خبر
خبر

خبر

۹ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید