سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۲
 

اخبار

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

دکتر جان بابایی: کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان نفت مطلوب و مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر حبیب ملک پور مدیرکل دفتر اعتباربخشی و دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر دوشنبه 9 تیر ماه به منظور ارزیابی خدمات درمانی جهت بیماران کرونایی به شهرستان امیدیه سفر کرده و از نزدیک در جریان روند درمان این بیماران قرار گرفت. 

دکتر جان بابایی و هیئت همراه ابتدا در بیمارستان امام رضا ع وابسته به وزارت بهداشت حضور یافته و ضمن دیدار با کادر درمان این بیمارستان از زحمات آنها تشکر نمود. 

هیئت بازدید کننده سپس با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه خط خاکستری مربوط به بیماران کرونایی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

معاون درمان وزیر بهداشت سپس  به صورت میدانی از بیماران کویدی بستری در این بیمارستان عیادت نموده و ضمن بررسی پرونده های آنها و پرس و جو از بیماران، روند رسیدگی را مطلوب و مطابق با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اعلام کرد. 

وی همچنین با رئیس بیمارستان در مورد توسعه خدمات درمانی از قبیل راه اندازی بخش آی سی یو تبادل نظر کرد و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام نمود. 

دکتر جان بابایی از تلاش ها و زحمات کادر درمان تشکر کرد و گفت: آمادگی داریم تا یک دستگاه سی تی اسکن و 5 دستگاه ونتیلاتور به شهرستان امیدیه اختصاص دهیم تا بیماران بدحال نیز در همین شهرستان مداوا شوند. 

در این بازدید که مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی و دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار نیز حضور داشتند دکتر جان بابایی از راه اندازی  بخش دوم بستری بیماران کرونایی در بیمارستان نفت تشکر کرد و همکاری و تعامل بیش از پیش بین بیمارستان نفت و بیمارستان امام رضا ع را مورد تاکید قرار داد. 

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
 

 

 

۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید