سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۹

اخبار

دیدار رئیس صندوق بازنشستگی منطقه 2 صنعت نفت با مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر سید محسن هاشمی: قدردان زحمات کادر درمان بهداشت و درمان در ارائه خدمات سلامت به خانواده بازنشستگان صنعت نفت هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس صندوق بازنشستگی منطقه 2 صنعت نفت با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه با مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار پیرامون نحوه ارائه خدمات بهداشتی-درمانی به بازنشستگان با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش آن در بین بازنشستگان و خانواده های آنان مورد ارزیابی قرار گرفت و دکتر سید محسن هاشمی از کارکنان و مدیران بهداشت و درمان تقدیر کرد.
وی همچنین بر تعامل بیشتر میان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق بازنشستگی صنعت نفت آغاجاری تاکید کرد و گفت: قدردان زحمات کادر درمان بهداشت و درمان در ارائه خدمات سلامت به خانواده بازنشستگان صنعت نفت هستیم.
دکتر هاشمی به خدمات جانبی به بیماران کرونایی بازنشسته اشاره کرد و ضمن برشمردن تعدادی از این خدمات اظهار داشت: راه اندازی پیک موتوری برای تحویل دارو به بازنشستگان ، پرداخت هزینه آمبولانس و پرداخت هزینه کفن و دفن به فوت شدگان از جمله این خدمات می باشد.
همچنین دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی هر کدام به صورت جداگانه طی سخنانی از حضور رئیس صندوق بازنشستگی در بهداشت و درمان و پیگیری امور درمانی بازنشستگان تشکر کردند.
دکتر احمدی خلاصه از مسائل و مشکلات درمانی بازنشستکان را به اطلاع رئیس صندوق منطقه 2 کشور رساند و خواستار توجه بیشتر به مشکلات بازنشستگان مناطق محرومی مثل امیدیه شد.

در این دیدار زهرا ملحانی رئیس نمایندگی امور بازنشستگی نفت شهرستان امیدیه نیز حضور داشت.

.
3
2
1
۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید