سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۳۲
 

اخبار

بازدید تیم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان نفت امیدیه

راه اندازی و نصب دستگاه امحاء زباله جدید در سایت مدیریت پسماند و وصل کردن ارتباط آسانسوری بین واحد اتو کلاو مرکزی و اتاق عمل از اهداف این بازدید بود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مهندس مسعودنیا مسئول بهداشت محیط امور بیمارستانهای استان خوزستان به منظور ارزیابی وضعیت انتقال اجساد مبتلا به بیماری کرونا به سردخانه از بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه بازدید کرد.
 
تیم کارشناسی در این بازدید بر نحوه صحیح انتقال اجساد مبتلا به بیماری کرونا به سردخانه ، نحوه گندزدایی محیط بیمارستان و سردخانه اجساد و فرآیند انتقال اجساد از بیمارستان تا دفن بهداشتی تاکید کرد و همچنین به بررسی راهکارههای راه اندازی و نصب دستگاه امحاء زباله جدید در سایت مدیریت پسماند و وصل کردن ارتباط آسانسوری بین واحد اتو کلاو مرکزی و اتاق عمل پرداختند.
 
در این بازدید وضعیت بهداشتی آشپزخانه ، رختشویخانه ، اتوکلاو مرکزی ، آزمایشگاه ، بخش اطفال ، مدیریت پسماند و تصفیه خانه مورد ارزیابی و بررسی کامل قرار گرفت . 
 
در پایان این بازدید مهندس مسعودنیا از عملکرد بهداشتی بیمارستان نفت تشکر و قدردانی کرد و بر بروز رسانی دستورالعملها و پروتکلهای جدید بهداشتی تاکید نمود.

 

خبر

خبر
خبر
خبر

 
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید