سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

بازدید رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان از منطقه آغاجاری

دکتر جهانبخش امینی : تلاش ما در بهداشت و درمان بر نهادینه کردن قانونگرایی و شفافیت در امور است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان به همراه از منطقه آغاجاری بازدید کردند.
تیم بازرسی ابتدا از بخش ها و واحدهای مختلف بازدید کرده و روند خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار دادند.
سپس جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد در سالن جلسات برگزار شد . ابتدا رئیس بهداشت و درمان آغاجاری ضمن خیر مقدم ، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در زمینه ارتقا سلامت اداری ومقابله با فساد ارائه داد و گفت : ابتدا اقدام به تشکیل کارگروه کرده و ضمن صدور ابلاغ برای اعضا ، شاخص های ارسالی از بارزسی را در اختیار آنها قرار دادیم .
دکتر فرید خدری بزرگترین مشکل را عدم شفافیت توصیف کرد و اظهار داشت : ابتدا با مشارکت اعضا به بازخوانی سنجه ها پرداختیم و سعی کردیم اعضای کارگروه به سنجه ها مسلط شوند.
وی اشاره ای به اقدامات عملی نمود و در مورد روند جذب نیرو و اقدامات اصلاحی انجام شده توضیح داد.
سپس رئیس بازرسی و شکایات سازمان ضمن قرائت  گزارش بازدید دور گذشته ، هدف از بازدید این دوره را پیگیری روند امور، ارزیابی اجرای شاخص های 9 گانه  و رفع اشکالات موجود در گزارش قبلی ذکر کرد .
دکتر جهانبخش امینی یکی از مشکلات اساسی را قانون گریزی و عدم شفافیت توصیف کرده و اظهار داشت: تلاش ما در بهداشت و درمان بر نهادینه کردن قانون گرایی و  شفافیت در امور جاری است .

وی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک راه ساده برای برخورد با تخلف ذکر نموده و توجه ویژه به این فریضه را طبق شریعت اسلامی واجب کفایی دانست.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جزو وظایف هر مسلمانی دانست و تاکید کرد: اگر در مقابل تخلف چشم پوشی کنیم هم از وظیفه دینی شانه خالی کردیم و هم غیرمستقیم به فرد متخلف کمک کردیم.

دکتر امینی هدف نهایی بازرسی را حفظ سلامت سیستم و جلوگیری از فساد بیان نموده  و تصریح کرد: نتایج این بازرسی ها به حفظ و صیانت از بیت المال، کاهش تخلفات و ارتقای سلامت اداری می انجامد. 

در ادامه زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی سازمان به آموزش سنجه های ارتقا سلامت اداری پرداخت. 

خبر

خبر
خبر

 

2
1

5
4

6

10

7

8

11

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید