سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

گزارش دومین روز بازدید رئیس بازرسی سازمان از منطقه آغاجاری

در این بازدید روند خدمت رسانی به جامعه هدف در مراکز سلامت خانواده و سلامت کار مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در دومین روز سفر به منطقه آغاجاری از مراکز سلامت خانواده و سلامت کار بازدید کرد. 

دکتر جهانبخش امینی ابتدا با حضور در درمانگاه امام رضا علیه السلام روند فعالیت پزشکی خانواده را مورد ارزیابی قرار داد. 

وی سپس از مرکز سلامت کار بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان این مرکز ، نحوه انجام معاینات شغلی را بررسی نمود. 

هزینه های مالی،  اسناد پزشکی، درمان غیرمستقیم و مستندات قراردادهای مراکز درمانی طرف قرارداد از دیگر امور مورد بازدید تیم بازرسی سازمان بود. 

دکتر امینی  در پایان این سفر  از زحمات کارکنان بهداشت و درمان آغاجاری  تشکر کرد و گفت: مقابله با بحران کرونا و هم زمان انجام خدمت رسانی و فعالیت های عادی به خانواده بزرگ صنعت نفت افتخاری بزرگ است که به خوبی در مناطق بهداشت و درمان در حال انجام است. 

رئیس بازرسی سازمان رشادت کادر درمان را در این شرایط خاص کم نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: خلق صحنه‌های ماندگار در چند ماه اخیر، اهمیت کار کادر درمان را دوچندان کرد و امیدواریم نتیجه این زحمات، سلامتی و شادابی همکاران و جامعه هدف باشد. 

وی روند اجرای شاخص های ارتقای سلامت اداری را در منطقه آغاجاری مطلوب توصیف کرده و بیان نمود: اقدامات خوبی شروع شد و انتظار داریم که این روند با شدت و قدرت بیشتری تداوم یابد .

رئیس امور شاهد و ایثارگران سازمان در این سفر با تعدادی از  ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا شاغل در بهداشت و درمان آغاجاری نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن گوش دادن به مسائل و مشکلات آنها نسبت به پیگیری درخواست های مطرح شده قول مساعدت داد.

خبر

خبر
خبر

خبر

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید