سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳

اخبار

نصب و راه اندازی یک دستگاه ونتیلاتور پیشرفته در بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

سیده طاهره حسینی : با توجه به بحران کرونا نصب و راه اندازی دستگاه ونتیلاتور پیشرفته کمک زیادی به بیماران کوید19 می کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری یک دستگاه ونتیلاتور پیشرفته در بخس  ccu بیمارستان شهید ایرانپور نصب و راه اندازی گردید.
 
کارشناس مهندسی پزشکی در خصوص دستگاه ونتیلاتور پیشرفته و اهمیت راه اندازی آن گفت : دستگاه ونیتلاتور (تهویه مکانیکی ) دستگاه کمک تنفسی نامیده می شود که می تواند با توجه به شرایط تنفسی بیماران ، عملیات دم و بازدم را کنترل و یا حمایت نماید.
سیده طاهره حسینی با اشاره به بستری شدن بیماران نیازمند حمایت تنفسی در بخش ویژه اظهار داشت: با توجه به شیوع بحران کرونا و افزایش آمار بیماران حاد تنفسی در سطح استان ، متاسفانه کادر درمان جهت اعزام بیمار به مراکز مجهز به تخت های ICU با مشکل مواجه می شوند و گاهی اوقات بیماران 1 الی 2 روز در صف انتظار تخت های ICU باقی می ماندند که با تشخیص پزشک با استفاده از این دستگاه در حفظ و بهبودی شرایط تنفسی بیماران بسیار موثر خواهد بود. 
وی همچنین افزود: بیمارستان شهید ایرانپور تنها به یک دستگاه ونتیلاتور مجهز بوده است که با تلاش مدیران بهداشت و درمان با خرید و نصب یک دستگاه ونتیلاتور پیشرفته در بخش ccu راه اندازی  و آموزش های لازم در مورد نحوه کار با این دستگاه به کادر درمان داده شد.
مهندس حسینی تاکید کرد: امید است با تکیه بر دانش تخصص و تعهدکاری بیش از پیش کادر درمان بیمارستان شهید ایرانپور قدمی در جهت افزایش خدمات سلامت به همشهریان عزیز برداشته باشیم.

 

1

 

 

 
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید