سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۱

اخبار

گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در منطقه آغاجاری

بهرام آقاجری فرمانده بسیج حوزه شهید آذری : دفاع مقدس صفحه ای دیگر از تاریخ عاشوراست .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت هفته دفاع مقدس ، مدیران و مسئولان صنعت نفت از ماکت عملیات والفجر 8 واقع در ناحیه صنعتی بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دکتر محقق نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از بسیجیان و ایثارگران دفاع مقدس حضور داشتند فرمانده بسیج ادارات شهرستان امیدیه حوزه شهید آذری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه غرور آفرین دفاع مقدس و تقارن آن با ایام محرم گفت : تلاش ما در بسیج ادارات ، حفظ روحیه بسیجی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی است .
بهرام آقاجری عاشورای حسینی را الگوی رزمندگان در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و اظهار داشت : دفاع مقدس صفحه ای دیگر از تاریخ عاشوراست
در ادامه دکتر فرید خدری که به همراه برادر شهیدش فرزاد خدری در این عملیات حضور داشت و آقابابایی یکی دیگر از رزمندگان حاضر در عملیات والفجر 8 به تشریح این عملیات پرداخته  و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان این عملیات را گرامی داشتند. 
ماکت عملیات والفجر 8 با طراحی زیبا و دقیقاٌ شبیه صحنه عملیات فاو توسط بسیج حوزه شهید آذری ساخته شد و مورد توجه پیشکسوتان جهاد و شهادت قرار گرفت.

 

2

3

1

44

 
۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۱۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید