سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

جلسه ستاد کرونای صنعت نفت آغاجاری

تشکیل گروههای مجازی وآموزش خانواده ها جهت آشنایی بیشتر با روند مهار کرونا از مهمترین مصوبات این ستاد بود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه ماهانه ستاد کرونای صنعت نفت آغاجاری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن آموزش شرکت نفت برگزار شد.
ابتدا علی شکیبا کیا رئیس ایمنی و HSE شرکت نفت و دبیر ستاد ، گزارشی از روند مدیریت بحران کرونا ارائه داد و خواستار کنترل بیشتر مسئولین قسمت ها و واحدها بر نفرات تحت نظر جهت زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی شد.
سپس دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار و عضو ستاد کرونای منطقه آغاجاری بر ادامه پایش و غربالگری کارکنان و خدمه آشپزخانه ها و مطبخ ها تاکید کرد و مراجعه هفتگی و برنامه ریزی شده این افراد را به مراکز درمانی تحت پوشش بهداشت و درمان خواستار شد.
وی همچنین خواستار انجام مراحل درمان ، بهبودی و بازگشت به کار شاغلین ، تحت نظارت مرکز سلامت کار شد و نسبت به ترخیص خودسرانه افراد مشکوک و یا مبتلا به کرونا توسط مسئولین خود و بدون هماهنگی با مرکز سلامت کار انتقاد کرد. 
در ادامه مقرر گردید الگوریتم روند درمان شاغلین از بدو ابتلا به کرونا تا برگشت به کار توسط مرکز سلامت کار تهیه و به مسئولین صنعت نفت منطقه ابلاغ شود تا براساس الگوریتم موجود ، با بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا برخورد شود.
 

5
4
2

۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید