سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۵

اخبار

تقدیر از مدافعان جبهه سلامت و رزمندگان دفاع مقدس منطقه آغاجاری

بهرام آقاجری فرمانده بسیج ادارات شرستان امیدیه: مدافعان جبهه سلامت بهترین نام برای کادر درمان در شرایط کنونی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته بسیج فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید آذری شهرستان امیدیه طی دو مراسم جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی از مدافعان جبهه سلامت و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد .
بهرام آقاجری به همراه تعدادی از بسیجیان و با حضور در دفتر رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه از پزشکان و پرستارانی که مستقیما به بیماران کرونایی خدمات ارائه می نمایند با اهدای دسته گل تقدیر و تشکر کرد. 
در این مراسم که دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان , افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی , سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر و تعدادی دیگر از بسیجیان حضور داشتند فرمانده حوزه شهید آذری با تبریک هفته بسیج,  تلاش و مجاهدت کادر درمان را همانند جهاد رزمندگان در دفاع مقدس توصیف کرد و گفت : همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند عنوان مدافعان جبهه سلامت برازنده کادر درمان کشور است.

وی روحیه خوب کادر پزشکی بیمارستان نفت را ستود و اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین هدیه به مدافعان جبهه سلامت است چون هر چه مردم بیشتر رعایت کنند تعداد بیماران کرونایی کمتر می شود و کادر درمان فرصت بازیابی و استراحت پیدا می کنند. 

در ادامه دکتر احمدی رئیس بیمارستان و وارسته رئیس خدمات پشتیبانی هر کدام به طور جداگانه هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفته و از حضور فرمانده بسیج ادارات شهرستان امیدیه  در جمع مدافعان سلامت تشکر کردند. 

در مراسم مشابه دیگری نیز از رزمندگان دفاع مقدس شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تجلیل به عمل آمد. 

در پایان هدایایی همراه با دسته گل تقدیم تعدادی از کادر درمان و رزمندگان دفاع مقدس گردید. 

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید