سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

گرامیداشت روز حسابدار در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر فرید خدری: حسابداری یکی از مشاغل حساس و مهم در هر سازمانی است
به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری :طی مراسمی با حضور دکتر فرید خدری رییس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی و برخی مسئولین از کارکنان پرتلاش امور مالی و حسابداری تقدیر بعمل آورده شد.
در ابتدای مراسم دکتر خدری در آیین تجلیل از حسابداران با اشاره به نقش آنها در صیانت از اموال بیت المال ، روز حسابدار را فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاشگران این عرصه دانست و حسابداری را از مشاغل حساس و مهم برشمرد.
وی حسابداران را امین سازمان و اظهار داشت: اگر سیستم مالی یک سازمان سالم باشد موفقیت آن سازمان حتمی است.
سپس دکتر احمدی رئیس بیمارستان ضمن تبریک روز حسابدار ، کارکنان امورمالی را زحمتکش و بی حاشیه توصیف کرد و گفت : بی شک تلاش کارکنان امور مالی باعث ایجاد انگیزه در سایر افراد شاغل می شود چون خیالشان راحت است که مزد تلاش خود را بدون نقص دریافت خواهند کرد. 

 

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن تبریک روز حسابداری به ارتباط نزدیک درمان با مسائل مالی اشاره کرد و گفت:یکی از واحدهای پرکار  و پر زحمت سیستم سازمانی ، امور مالی و حسابداری است که دلسوزانه تلاش می کنند تا تاخیر در پرداخت ها صورت نگیرد.

 افسانه وارسته سلامت نفس را لازمه کار در امور مالی دانست و اظهار داشت: عملکرد کارکنان امور مالی و حسابداری از لحاظ پاک دستی و رعایت مقررات قانونی و اداری مطلوب و رضایت بخش است. 

در پایان این مراسم همکاران واحد مالی و اسنادپزشکی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

خبر
خبر
خبر

خبر

خبر
خبر

 

 

 

 

۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید