سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان با مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

مهندس محسن دهان زاده: آماده هر نوع همکاری با بهداشت و درمان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، انتصاب مهندس دهان زاده را تبریک گفت. 

در این دیدار که با حضور مدیران و معاونان شرکت نفت و در فضایی صمیمی برگزار شد ابتدا دکتر فرید خدری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش و تبریک انتصاب مهندس دهان زاده ، گزارشی از تعداد مراکز بهداشتی- درمانی و نحوه فعالیت آنها ارائه نمود 

وی درمانگاه های عملیاتی مستقر در حوزه فعالیت شرکت نفت آغاجاری را نقطه قوت و مرکز اطمینانی برای کارکنان شریف صنعت نفت توصیف کرد و گفت: این درمانگاه ها به پزشک، پرستار، آمبولانس و تجهیزات حیاتی پزشکی از قبیل دی سی شوک، لارنگوسکوپ، ساکشن، نوار قلب، ترالی اورژانس و داروهای ضروری مجهز هستند. 

رئیس بهداشت و درمان بر همکاری بیشتر با مدیریت جدید شرکت نفت تاکید نمود  و اظهار داشت: نواقص، کمبودها ، مشکلات و محرومیت هایی نیز وجود دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر مرتفع گردد. 

سپس مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، از حضور مدیریت بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین امتیازات و نقاط قوت صنعت نفت برای کارکنان می باشد و تاکید ما نیز بر تقویت این نقطه قوت است. 

مهندس محسن دهان زاده به گوشه هایی از مشکلات و محرومیت های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه های آشنایی با مشکلات منطقه ، حضور میدانی مدیران ارشد در منطقه است و امیدواریم با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان بهداشت و درمان بخصوص جناب دکتر هاشمی مدیر عامل محترم سازمان سطح خدمات سلامت منطقه ارتقا یابد. 

وی حق مردم منطقه را بیش از وضعیت موجود دانست و بیان نمود: شایسته نیست منطقه ای که سابقه صد ساله حضور صنعت نفت را دارد هنوز این همه محرومیت داشته باشد. 

مهندس دهان زاده سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان را مایه آرامش خاطر کارکنان صنعت نفت توصیف کرد و بیان نمود: آماده هر نوع همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت  برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه هستیم. 

در این دیدار مهندس مصلح مشاور مدیرعامل، مهندس زیدونی رئیس روابط عمومی ، مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان حضور داشتند. 

خبر
خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 


۱۱ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید