سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۱

اخبار

نشست صمیمی نیروهای قراردادی با مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر فرید خدری : بررسی و حل مسائل و مشکلات کارکنان از وظایف مهم هر مسئولی می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور بررسی مسائل و مشکلات نیروهای قراردادی ، نشستی صمیمی با حضور دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه برگزار شد.
ابتدا رضا نوروزی رئیس روابط عمومی ضمن خوشامدگویی از حضور مدیریت و کارکنان در جلسه هم اندیشی تشکر کرد و خلاصه ای از درخواست های همکاران را طبق مستندات نظرسنجی بیان نمود و خواستار رفع مشکلات آنها شد.
سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جلسه با همکاران قراردادی ، به اهمیت ارتباط مستقیم و رو در روی مدیریت و کارکنان اشاره کرد و گفت: شیوه مدیریتی بنده به نحوی است که تمامی تصمیمات و اقدامات را در قالب کمیته و مشورت جمعی اتخاذ نماییم و اگر قرار بر دادن حق یا امتیازی باشد این امتیاز باید به صورت یکسان و به همه افراد آن صنف یا گروه برسد و هیچگونه تبعیض و تفاوتی وجود نداشته باشد.

دکتر خدری مشکلات همکاران قراردادی را قابل درک دانست و بر آمادگی خود جهت پیگیری آنها تاکید کرد.

در ادامه تعدادی از همکاران قراردادی به نمایندگی از طرف آنها به ایراد سخن پرداختند و مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند.

بلاتکلیفی وضعیت استخدامی ، حقوق و دستمزد پایین ، درخواست منزل سازمانی ، افزایش سقف اضافه کار ، حق آلودگی و عفونی ، بدی اب و هوا و استفاده از خدمات درمانی از جمله مهم ترین درخواست های همکاران قراردادی بود که به تفصیل توضیح داده شد..

رئیس بهداشت و درمان در پاسخ به مشکلات مطرح شده  ضمن تایید آنها از خدمات صادقانه نیروهای قراردادی تشکر کرد و خواستار  صبر و حوصله کارکنان در حل مشکلات شد.
دکتر خدری به تک تک سوالات همکاران پاسخ داد و اظهار داشت: حل بعضی از مشکلات در  حیطه اختیار مدیریت ارشد وزارت نفت می باشد و از عهده ما خارج است و نیاز به زمان دارد اما تلاش می کنیم تا به خواسته های قانونی کارکنان رسیدگی و تا حد امکان آنها را برآورده کنیم ، اما نیاز به وقت بیشتری داریم که با سازمان مکاتباتی داشته باشیم.

همچنین افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیانی  نیز در مورد اختصاص اضافه کاری  متناسب با زحمات همکاران قراردادی قول مساعد داد و گفت: این موضوع در جلسه مدیریت بهداشت و درمان مطرح و تصمیم گیری خواهد شد. 

در پایان بقیه همکاران قراردادی مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و خواستار تسریع در رسیدگی به این مشکلات شدند. 

 

خبرخبر

7

 

6

 

خبر

خبر

 

5

 

4

 

3

 

2

 

خبر

۱۹ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید