سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱

اخبار

دیدار شهردار امیدیه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

مهندس محمدرضا شریفات شهردار امیدیه: همراه با عموم مردم جامعه قدردان زحمات کادر شریف درمان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور تبادل نظر و تعامل و همکاری بیشتر بین شهرداری و بهداشت و درمان ، شهردار امیدیه با رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد. 

ابتدا دکتر فرید خدری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به شهردار امیدیه، گزارشی از روند درمان بیماران کرونایی را به اطلاع وی رساند و خواستار همکاری همه ادارات با بیمارستان ها و مراکز درمانی شد. 

وی ساخت فاز دوم محوطه ساختمان بیمارستان نفت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از شهردار و شورای اسلامی شهر امیدیه انتظار داریم به خدمات ارائه شده توسط بهداشت و درمان صنعت نفت به همه مردم منطقه خصوصا بیماران بومی توجه خاص داشته و در بحث عوارض با این مرکز همکاری بیشتری داشته باشند.  

دکتر خدری تعامل بین ادارات را راهگشا توصیف کرد و تاکید نمود: هر چه این تعامل بیشتر باشد سرعت خدمات نیز افزایش می یابد و خدمت بهتر و بیشتری به مردم داده می شود. 

سپس محمدرضا شریفات ضمن ابراز خوشحالی از حضور در بهداشت و درمان به زحمات طاقت فرسای کادر درمان بخصوص در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: تلاش کادر درمان بخصوص پزشکان و پرستاران همیشه برای جامعه اهمیت داشت اما بحران کرونا این تلاش را عینی و ملموس کرد. 

وی برای سلامتی کادر درمان آرزوی سلامتی کرد و اظهار داشت: همراه با عموم مردم جامعه قدردان زحمات کادر شریف درمان هستیم. 

مهندس شریفات آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام نمود. 

36

۱۹ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید