سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

اخبار

آماده سازی زیرساخت سیستم مکانیزه در منطقه آغاجاری

کانال کشی و کابل گذاری به منظور فراهم نمودن زیرساخت های شبکه اینترنتی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کانال کشی محوطه بهداشت و درمان به منظور ایجاد زیرساخت شبکه های اینترنتی و مخابراتی انجام شد.

رئیس  واحد فناوری اطلاعات این مرکز در توضیح اقدامات انجام شده گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه رایج بوده و باعث اختلال در روند فعالیت ها می شود این است که معمولا در ساخت و سازها به زیرساخت های شبکه های مخابراتی و اینترنتی توجه نمی شود و بعد از تکمیل پروژه ها به فکر کابل کشی و ایجاد زیرساخت های  شبکه می افتند که این کار باعث اختلال در روند فعالیت ها می شود و از طرف دیگر نارضایتی مردم و مراجعین محترم را نیز به دنبال دارد. 

افشین فولادی ایجاد زیرساخت شبکه را یک امر لازم برای سرعت بخشیدن به امور روزمره دانست و اظهار داشت: شرایط جامعه امروز به نحوی است که اکثر فعالیت ها به اینترنت و شبکه وابسته شده لذا تلاش می کنیم این بستر را فراهم آوریم تا در آینده دچار مشکل نشویم. 

وی از همکاری اداره فناوری اطلاعات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تشکر کرد و بیان نمود: واحد کامپیوتر شرکت نفت منطقه در این زمینه همکاری بسیار خوبی با ما دارند و در سایه تعامل و همکاری صورت گرفته، توانستیم شرایطی فراهم آوریم که زیرساخت شبکه به نحو مطلوب ایجاد شود و در آینده کمترین اختلال را داشته باشیم. 

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۲۹ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید