سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی کووید19در بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر فرید خدری: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از تمامی ظرفیت های سازمان و بکارگیری خرد جمعی برای حفاظت از سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت و تاب آوری خدمات سلامت در مقابل پاندمی کروناست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرو دستور مدیرعامل سازمان مبنی بر راه اندازی کمیته راهبردی کوید 19 ، اولین جلسه این کمیته به ریاست دکتر فرید خدری در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار گردید.
ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی ، به بیان اهداف کمیته راهبردی پرداخت و گفت: با تدبیر مدیرعامل جدید سازمان و به منظور هماهنگی بیشتر و بهتر مدیران ، مسئولان و دست اندرکاران مدیریت بحران کرونا این کمیته در ستاد سازمان تشکیل شد.

دکتر خدری تشکیل کمیته در مناطق را نیز مهم توصیف کرد و گفت: با تشکیل این کمیته ، بارش افکار خیلی خوبی صورت می گیرد و راهکارهای مناسبی به منظور مهار کرونا و تاب آوری خدمات سلامت در مقابل این بحران جهانی اندیشیده می شود.

وی بحران کرونا را بحرانی عمیق و دارای ابعاد پیچیده توصیف کرد و بیان نمود: هر چه بحران پیچیده تر باشد مدیریت آن نیز سخت تر می شود و مهم ترین حسن این کمیته استفاده از نظرات کارشناسان و مسئولان مرتبط می باشد و هماهنگی خیلی خوبی چه در بحث فرآیندها و چه در بحث تجهیزات و امکانات مورد نیاز ایجاد می شود.

در ادامه آیین نامه کمیته راهبردی خوانده شد و اعضای جلسه با شرح وظایف خود آشنا شدند.

در پایان مقرر گردید عملکرد این کمیته و نتایج تصمیمات آن ، مرتبا و در بازه های زمانی مشخص به ستاد سازمان ارسال گردد.

 

121

3
2

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید