سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

اخبار

تشریح فعالیت های هفته ارتقا آگاهی سلامت بارداری در منطقه آغاجاری

دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت خانواده : به مناسبت هفته ارتقا سلامت بارداری همکاران تیم سلامت خانواده و مرکز بهداشت درمانگاه امام رضا (ع) با توجه به موضوع بحران کوید 19 کرونا از طریق تماس با مادران باردار به بررسی وضعیت و آموزش به مادران پرداختند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته ارتقا آگاهی سلامت بارداری (28-14بهمن ماه) برنامه های متنوعی توسط مرکز سلامت خانواده در این منطقه برگزار گردید.

 رئیس مرکز سلامت خانواده به اهمیت آگاهی بانوان در حین بارداری اشاره کرد و گفت: بارداری زمینه ای گسترده و مهم از زندگی زیستی و اجتماعی است که کسب آگاهی های لازم و حداقل درباره آن کمک بسیاری به روند بارداری راحت تر و سالم تر برای مادر و جنین به همراه دارد.
دکتر عیسی طاهری توجه به دوران بارداری را پایه گذاری سلامت جامعه ارزیابی کرد و اظهار داشت: کسب آگاهی در این زمینه به ویژه از جانب بانوان ، از بسیاری از مشکلات مربوط به بارداری مانند روابط پر خطر ، بارداری های بدون برنامه ،خونریزی های قبل و حین زایمان، اکلامپسی و پره اکلامپسی و ناباروری پیشگیری می کند.
 
وی در تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: واحد مامایی مرکز سلامت خانواده واقع در درمانگاه امام رضا (ع) اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت جداگانه و محدود نمود.

خبر

همچنین  بنرهای آموزشی و آگاهی دهنده در سطح بیمارستان ، درمانگاهها و سایر مراکز وابسته نصب گردید
دکتر طاهری محدودیت های کرونایی را مانع مهمی برای فرخوان ذکر کرد و بیان نمود: پیام های آگاهی دهنده از طریق سامانه پیامک روابط عمومی برای تمامی بانوان باردار ارسال کردیم.
 

خبر

رئیس مرکز سلامت خانواده درج مطالب علمی در اینترانت شرکت نفت ، تهیه پمفلت آموزشی ، فراخوان و ویزیت توسط ماما  با توجه به موضوع مراقبت زنان باردار در بحران کوید 19 را از دیگر اقدامات این مرکز برای گرامیداشت هفته ارتقا آگاهی سلامت بارداری ذکر کرد.

خبر

 

 

 

 
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید