سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

اخبار

جلسه اضطراری ستاد مبارزه با کرونای صنعت نفت آغاجاری

بررسی راهکارهای مبارزه با موج جدید کرونا و تبیین دستورالعمل های ابلاغی از مهم ترین موضوعات این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه اضطراری کمیته مقابله با  کرونای صنعت نفت منطقه آغاجاری صبح جمعه 8 اسفند ماه 99 با هدف مهار و کنترل موج جدید کرونا در سالن جلسات واحد تعمیرات این شرکت برگزار شد.

  در این جلسه تدابیر لازم جهت کنترل و کاهش خطرات احتمالی بررسی و تصمیمات مقتضی از جمله کاهش حضور افراد در محل کار ، جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک، بازنگری در نحوه توزیع اقلام حفاظتی و مراجعه هفتگی کارکنان رستوران ها و آبدارخانه ها به مراکز درمانی جهت غربالگری مورد تاکید قرار گرفت. 

سرپرست ایمنی،بهداشت و محیط زیست شرکت نفت با اشاره به وضعیت کنونی شهرستان امیدیه و احتمال افزایش افراد مبتلا گفت: همکارانی که مشکوک به کوئید ۱۹ هستند و علایم اولیه را دارند، از این پس برای معاینه اولیه و همچنین تائید سلامت پس از بهبودی به درمانگاه امام رضا (ع)‌ صنعت نفت آغاجاری مراجعه نمایند.

علی شکیباکیا اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را لازمه موفقیت در مهار کرونا دانست و اظهار داشت: با هدف صیانت از همکاران و بر اساس شرایط فعلی حضور کلیه همکاران و ارباب رجوع بدون ماسک به ادارات ممنوع می باشد و همکاران حراست از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری به عمل می آورند.
وی ایجاد شیفت های ویژه عملیاتی برای پشتیبانی و انجام مسئولیت های محوله واحدهای عملیاتی را از دیگر تصمیمات این جلسه برشمرد و بر برگزاری جلسات اداری به صورت تله/ ویدئو کنفرانس تاکید کرد. 

همچنین رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن تشریح دستورالعمل های جدید ستاد سازمان مبنی بر مهار کرونا در خوزستان گفت: مدیران ارشد سازمان توجه خاصی به خوزستان دارند چون تمرکز نیروهای صنعت نفت بیشتر در این استان بوده و سلامتی آنها برای مدیریت بهداشت و درمان مهم و اساسی می باشد.
رضا نوروزی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی کلیه همکاران در واحد های ستادی و عملیاتی تاکید کرد و بیان نمود: از همه کارکنان شریف صنعت نفت تقاضا داریم با ورود هفتگی به سامانه غربالگری بهداشت و درمان، کادر درمان را در تشخیص به موقع بیماری کرونا یاری نمایند.

خبر

 

۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید