سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

اهدا تجهیزات تشخیصی تست کرونا به طرح شهید سلیمانی

دکتر کبری احمدی: غربالگری افراد و شناسایی سریع بیماران مشکوک تنفسی از اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی می باشد که تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در مدیریت پاندمی کرونا داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور اجرای طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی مبنی بر غربالگری بیماران مشکوک تنفسی و شناسایی سریع بیماران مبتلا به کرونا ، 200 عدد سوآپ داکرون مرغوب به متولیان این طرح در شهرستان امیدیه اهدا شد.

رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه ضمن اعلام این خبر گفت: غربالگری افراد و شناسایی سریع بیماران مشکوک تنفسی از اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی  می باشد که تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در  مدیریت پاندمی کرونا داشته است.

دکتر کبری احمدی تعامل بین صنعت نفت و سایر ادارات شهرستان امیدیه را مثال زدنی توصیف کرد و اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همکاری تنگاتنگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه داشته و در تمامی امور مربوط به مدیریت پاندمی کرونا هماهنگی دقیقی وجود دارد.

وی همکاری همگانی برای مهار بیماری کرونا را یک وظیفه ملی دانست و اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی کمک شایانی به شناسایی سریع بیماران مشکوک تنفسی می کند و با همکاری بسیار خوب متولیان این طرح ، تاکنون چند مرحله تست گیری در ادارات و واحدهای مختلف صنعت نفت منطقه آغاجاری انجام شد.

دکتر احمدی به مدیریت استفاده از امکانات موجود اشاره کرد و بیان نمود: قبلا نیز در راستای همین وظیفه ملی ، درمانگاه بهداشت این منطقه را با کادر پزشکی توانمند به درمانگاه 16 ساعته مخصوص بیماران تنفسی تبدیل کردیم که در حال حاضر نیز به خدمت رسانی به این بیماران مشغول می باشد.

خبر

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید