سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

پرستاران نمونه منطقه آغاجاری معرفی شدند

دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان با اهدا لوح تقدیر از پرستاران نمونه تجلیل کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری  ، به منظور ارج نهادن به جایگاه پرستاری و طبق سنت هر ساله ، پرستاران نمونه سازمان معرفی شدند.
دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان با اهدا لوح تقدیر از پرستاران نمونه سازمان تجلیل و زحمات آنها را در خدمت به بیماران به خصوص بیماران کرونایی ستود.
طیق اعلام روابط عمومی سازمان ، 3 نفر از پرستاران سازمان بنام های خدیجه صابری نژاد از بهداشت و درمان گچساران ، مهوش پور حسن از بهداشت و درمان اهواز و سعید مختاری از بهداشت و درمان اصفهان از طرف  وزیر بهداشت و درمان  و آموزش پزشکی و به نمایندگی از پرستاران شاغل در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، لوح تقدیر دریافت نمودند.

 

خبر

 
همچنین لوح تقدیر از طرف دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان به پرستاران نمونه مناطق مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت اهدا شد .

 

خبر

 از بهداشت و درمان آغاجاری رضا زارعی ، امیر زیدانی و سیده مولود موسوی به عنوان پرستاران نمونه کشوری انتخاب و از طرف مدیر عامل سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند .

در متن تقدیرنامه دکتر هاشمی خطاب به پرستاران نمونه آمده است : ((بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند و اهتمام ویژه شما در طول مدت  خدمت صادقانه که منجر به معرفی شما به عنوان پرستار نمونه کشوری از سوی منطقه بهداشتی و درمانی در سال 1399 شده است را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.))

 

 

خبر

 
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید