سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان با مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری

مهندس پژمان قضایی پور: با قاطعیت از بهداشت و درمان صنعت نفت حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، رئیس این مرکز به مناسبت آغاز سال نو با حضور در دفتر مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سال نو و انتصاب وی را تبریک گفت.

دکتر فرید خدری ضمن ضمن تبریک سال نو ، انتصاب مهندس قضایی پور را در پایان سال قبل و آغاز فعالیت وی را در سال نو به فال نیک گرفت و  اظهار داشت: امیدواریم با همکاری هم بتوانیم فصل جدیدی از خدمت را در منطقه رقم بزنیم.

وی گزارشی از عملکرد بهداشت و درمان در پاندمی کرونا ارائه داد و بیان نمود: ما اولین بیمارستان غیر دانشگاهی بودیم که بخش کوید را راه اندازی کردیم و از اسفند سال 98 تاکنون مرتبا بیمار کرونایی بستری می کنیم.

رئیس بهداشت و درمان به مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیشتر بیماران کرونایی افراد بومی منطقه هستند و علاوه بر خدمات بستری ، درمانگاه بهداشت را نیز به درمانگاه 16 ساعته تنفسی تبدیل کردیم و بیماران سرپایی مشکوک به کرونا نیز در این دزمانگاه پذیرش و مداوا می شوند.

سپس مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات کادر درمان گفت: تلاش کادر درمان در یکسال گذشته برگ زرینی از افتخار ملی را ورق زد و ما قدردان تک تک آنها هستیم.

مهندس پژمان قضایی پور  به دیدگاه کاری خود اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت کاری بنده سلامت کارکنان صنعت نفت به عنوان پیشقراولان تولید می باشند و امیدواریم با اقداماتی نظیر طرح شهید سلیمانی و انجام تست های راپید ، سرعت غربالگری و در نتیجه سالم نگه داشتن نیروها را سرعت بیشتری ببخشیم.

وی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با بهداشت و درمان اعلام کرد و تاکید نمود: با توجه به عملکرد بهداشت و درمان بخصوص در بحران کرونا با قاطعیت از این سازمان حمایت می کنیم.

در این دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر ، بازدیدهای مشترک عملیاتی و تلاش برای واکسیناسیون کارکنان تاکید شد.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید